Затвори
Изпратете своето запитване, коментар или препоръка и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.
Вашето мнение е важно за нас.
Отказ
Изпрати
+359 / 878 788 469

Facebook Pages Manager ще се сдобие с единна входяща кутия за профили във Facebook, Messenger и Instagram

     Facebook ще помогне за подобряването на комуникацията между бизнеса и потребителите с въвеждане на единна входяща кутия за Facebook, Instagram и Messenger. От компанията поясниха, че осъзнават колко много време прекарват компаниите в управление на своето онлайн присъствие и комуникация с целевите си публики в интернет пространството. Един от мотивите зад актуализирането на входящата кутия е ангажираността на Facebook по отношение на това да снабдява бизнеса с инструменти, които да направят взаимодействието с техните потребители по-удобно и по-лесно. А единната входяща кутия е стъпка именно в тази посока, посочват от социалната мрежа.

     Актуализираната входяща кутия ще бъде достъпна за потребителите на мобилното приложение Pages Manager в рамките на следващите седмици, като се очаква скоро да бъде достъпно и за други устройства. Facebook вече тества новата функционалност с избрани потребители, като скоро тя ще бъде достъпна за по-широк кръг такива.    

     Благодарение на единната входяща кутия администраторите на страници ще могат да свързват профилите във Facebook, Instagram и Messenger, като по този начин управляват комуникацията от тези три канала на едно единствено място. Актуализацията ще позволи на бизнеса да спестява време, тъй като ще може да отговаря на потребителски запитвания в рамките на едно приложение. Единната входяща кутия дава възможност бързо да се преглеждат активности във Facebook, Instagram и Messenger, а администраторите на страници ще са по-сигурни, че не изпускат важни съобщения. Освен това те ще могат да отговарят  на Facebook и Instagram коментари, мнения на потребители и съобщения директно от актуализираната входяща кутия. За целта трябва да натиснат върху съдържанието, на което искат да реагират. От Фейсбук уточняват, че това няма да отмени възможността да се отговоря директно от Instagram, ако администраторът желае. 

     Друго предимство на новата входяща кутия е, че осигурява възможност за отправяне на по-персонализирани съобщения към потребителите. За администраторите е осигурен лесен начин да разгледат основна информация за потребителите, които взаимодействат с техния бизнес. Те просто трябва да „докоснат“ името на даден човек, за да видят  публично достъпната информация от неговия профил и предишните му взаимодействия с техния бизнес.

     За да използвате единната входяща кутия, трябва на първо място да свържете своите профили във Facebook и Instagram. Ако те вече са свързани чрез Instagram adverts, посочват от Фейсбук, ще получите актуализацията автоматично, като съобщенията от Instagram ще започнат да се появяват във входящата кутия на Pages.     

    Според експерти подобрението ще бъде приложимо за малкия и средния бизнес, тъй като големите компании са по-склонни да използват свои собствени приложения, за да управляват своето присъствие в социалните мрежи.

     Към момента отзивите на бизнес потребителите, които са тествали единната входяща кутия, са положителни, а като основно преимущество е посочвано спестяването на време и удобството при преглеждането на съдържание.