Затвори
Изпратете своето запитване, коментар или препоръка и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.
Вашето мнение е важно за нас.
Отказ
Изпрати
+359 / 878 788 469 office@beshared.bg

7 начина компанията ви да се възползва от новата функция в Instagram

Миналата седмица Instagram въведе новата  функция "carousel", чрез която потребителите ще могат да избират до 10 снимки или видеоклипове (или комбинация от двете) в един пост, които да се прелистват.

Тази нова функция е налична само от няколко дни, но вече виждаме примери за забавни и изобретателни начини, които марките използват, за да създадат интересно и ангажиращо съдържание.

В тази статия ще ви покажем няколко примера за вдъхновение.

1. Покажете последователност на действието

Instagram препоръчва да използвате множеството публикации, за да покажете последователност на действието стъпка по стъпка – това наистина е елегантен начин да се покаже демо на продукт, рецепта или каквото друго решите.

2.Панорамна снимка

Ако искате вашите фенове да разгледат снимка, която не се вписва в квадратния формат на Instagram, вече можете да го направите като снимката се раздели на отделни секции.

3.Покажете множество продукти

Преди въвеждането на новата функция, единственият начин за показване на множество продукти беше чрез един пост, разделен на секции. Сега имате свободата да покажете своите продукти без да очаквате потребителите да присвиват очи, за да ги видят правилно.

4. Задайте въпрос с възможни отговори

Един от най-полезните аспекти на всяка социална платформа е способността да се получи незабавна обратна връзка за всяко едно бизнес решение. Множеството изображения в Instagram ви позволяват да зададете въпрос с възможен избор на отговор от страна на феновете.

5. Споделяне на вдъхновяващ цитат

Има нещо наистина удовлетворяващо при припълзяването на следваща снимка, за да се разкрие целия цитат и същевременно това ви позволява да акцентиране върху отделни елементи от цитата.

6. Включване на видео и анимация

Както вече споменахме с новата функция можете да използвате комбинацията от снимки и видео за по-голямо въздействие пред аудиторията.

7. Разкажете история

Множеството публикации на изображения ви позволява да разкажете една приказка за деня. Изберете най-добрите снимки или видеоклипове, за да обобщите събитията през деня и да ги представите на аудиторията си в един кратък пост.