Затвори
Изпратете своето запитване, коментар или препоръка и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.
Вашето мнение е важно за нас.
Отказ
Изпрати
+359 / 878 788 469 office@beshared.bg

Споделете информация и опит. Ще се получи добра реклама

Без значение дали продавате недвижими имоти или предлагате зъболекарски услуги, вие знаете много повече за бизнеса си, отколкото клиентите. Информацията от практиката ви може да ви бъдат полезна и по още един начин - за да се рекламирате. Привлечете внимание, като споделите опита си, посъветва електронното издание на сп. Forbes от САЩ. Как?



Светът обича експертите.



Преди повече от 25 г. на американката Барбара Коркоран, основател на компанията за недвижими имоти „Коркоран“ в Ню Йорк, й хрумва интересна и практична идея. Тя измисля „Докладът Коркоран“ - периодична статистическа информация за местния бизнес с имоти, която отразява случващото се в бранша. Съставя първия подобен доклад и го изпраща до местните вестници, които отпечатват данните.



Последвайте опита й, съберете актуална информация за случващото се във вашия бранш на местно ниво. Ще предизвикате интерес. Може да разпространите информацията си с newsletter или да създадете собствена фирмена брошура.



Как още можете да се рекламирате чрез това, което знаете? Бъдете гуру!



Освен разпространението на корпоративната статистика, можете да направите и нещо друго - да вложите жив елемент в представянето. Покажете едно от най-способните лица на фирмата и предложете служителят да сподели опит и знания.



Ще изградите връзки, ако ваши представители често участват в дискусиите на местните неправителствени организации, учебни заведения. Използвайте възможността за платени рекламни публикации в печата и в интернет. Разкажете съветите на вашия служител там. Споделете важни неща. Но все пак предупредете експерта си да не разкрива козовете на фирмата или ноу-хау! 



Източник:сп.Мениджър