Затвори
Изпратете своето запитване, коментар или препоръка и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.
Вашето мнение е важно за нас.
Отказ
Изпрати
+359 / 878 788 469 office@beshared.bg

За по-добър маркетинг, дайте си почивка!

Местен жител в малко селце тръгва към гората и по пътя си вижда свой познат с измъчена физиономия и трион в ръка. Мъжът пита „Какво правиш?”, а този отсреща му отговаря с раздразнение „Не виждаш ли? Опитвам се да отсека това изсъхнало дърво!”.



„Изглеждаш много уморен”, отбелязва първият. „От колко време се мъчиш?” „От повече от 5 часа”, отговаря този с триона, „но няма как, това е тежка работа”. „А защо просто не си дадеш почивка за малко и не наточиш триона?”, пита първият.



„Нямам време да точа триона!”, отговаря другият нетърпеливо. „Много съм зает да режа!”



Когато става дума за работа, всички сме много заети, коментира Стивън Ковий в сайта на американската рекламна агенция 25-8 Marketing.  



„Питам клиентите защо не пишат в блогове, не изготвят newsletter, не подновяват уеб-сайта си и не разработват маркетинг план… защо? Отговорът е винаги

честен и почти винаги еднакъв – много са заети. Те са твърде заети да работят в своя бизнес, за да работят за него.



Какво да направите с времето си, за да „подострите своя трион” и да станете ефективни по интелигентен начин? Стивън Ковий дава 4 предложения:



Предайте се и актуализирайте базата си данни. Ако ръководите бизнес, списъкът с данните на клиентите ви е най-важното нещо. Щом усъвършенствате системата си за управление на контактите (компютъризирана, с име, адрес, телефон, e-mail), ще работите много по-успешно и ще освежите впечатленията си за много хора.



Четете книги. Бъдете различни от "свръхзаетите" и отделете време за някоя добра специализирана книга. Ще се вдъхновите, може да ви хрумнат ползотворни за бизнеса идеи.



Организирайте веднъж месечно брейнсторминг в офиса. Проведете го в рамките на един час, някъде около обедната почивка. Забележка: Не забравяйте правило номер 1 на

брейнсторминга – нито една идея не се обсъжда по време на сесията. 



Участвайте в семинари и работни групи. Така ще общувате с други специалисти от бранша и ще се развиете лично и професионално извън работния ви живот. 



Източник:сп.Мениджър