Някога питали ли сте се защо някои хора спират да следят или харесват някои марки във фейсбук? Fractl и Buzzstream са провели изследване сред 900 потребители в социалните медии, за да открият отговора. 21 % от участниците в запитването са посочили като основна причина, която ги отблъсква от една марка, публикуването на повтарящо се и досадно съдържание. 19 % биха спрели да харесват една страница, ако тя публикува прекалено често – повече от 6 пъти на ден. Около 16 % не харесват факта, че нюзфийдът им се пълни с прекалено много съдържание, затова предпочитат да спазват „социална хигиена“. Това ги кара да отсяват страниците, които предлагат на своите фенове интересно и релевантно съдържание и спират да харесват тези, които са прекалено досадни и безинтересни. 8 % от участниците са отблъснати от страници, които не са ангажирани с тях. Това означава, че страниците отговарят прекалено бавно на коментари и запитвания или въобще не реагират, когато има такива. Това са основните фактори, според изследването, които карат феновете на марки да натиснат бутона „Вече не харесвам“. Проучването също така дава данни и за активностите, които са важни за потребителите в социалните медии и които ги насърчават да следят дадена страница: Публикуване на ново, интересно и разнообразно съдържание. Публикуване на съдържание, което е свързано с марката. Ангажираност на страницата с нейните фенове. Подходяща последователност и постоянство в публикациите. Когато марките не посрещат нуждите на потребителите в социалните медии, обикновено губят своите последователи. Избягвайте действията, които отблъскват феновете и се старайте да им предоставяте съдържанието, което искат да виждат на своя Newsfeed.
Кандидатствайте за работа в BeShared!
Изпратете своето запитване, коментар или препоръка и ние ще се свържем с Вас в рамките на 24 часа.
Вашето мнение е важно за нас.