Социалната мрежа многократко доказа, че е най-доброто място за реклама, тъй като предоставя възможност за отлично таргетиране на най-ниски цени в сравнение с традиционните рекламни канали. Наред с това бизнесите имат възможност да използват и богато разнообразие от рекламни формати, с които да постигнат специфичните си маркетингови цели – популяризиране на фейсбук страница, повишаване посещаемостта на уеб сайтове, промотиране на продукти, събития, отстъпки, мобилни приложения, игри и др.
Един от най-новите и атрактивни рекламни формати в социалната мрежа е мултипродуктовата реклама, която дава възможност да се рекламират едновременно няколко продукта. Този формат позволява да се създаде реклама, подобна на каталог с няколко изображения, които се сменят динамично и достигат автоматично до повече хора, които имат интерес към подобни продукти.
Това е отлична възможност за бизнеса да рекламира едновременно в едно рекламно задание няколко продукта, които са на фокус. Рекламата се вижда като стандартните формати, както на десктоп, така и през мобилни устройства, а всеки рекламиран продукт се показва със своя собствена снимка, описание и линк към уебстраницата на марката.
Представете си стандартна фейсбук реклама в Newsfeed. А сега си представете същата реклама с две изображения и стрелка в дясната част на изображението, която ви подсказва, че има още какво да се види. Кликайки върху стрелката, потребителят има възможност да разгледа общо до 5 изображения на 5 отделни продукта и да види тяхно кратко описание, както и да кликне върху избрания от него продукт за повече информация. На мобилни устройства картинката е същата, с тази разлика, че се вижда само едно изображение плюс стрелка, която позволява лесното разглеждане на останалите.
Преглеждайки всички снимки в рекламата, потребителят накрая стига до профилната снимка на фейсбук страницата на марката и линк към заглавната или друга избрана страница от уебсайта.
Първоначално снимките се подреждат по начина, по който бъдат качени при подготовката на рекламата. Но това не е всичко. Фейсбук подрежда снимките в зависимост от нивото на ангажираност, което създава всяка една от тях. Т.е. продуктът, върху който се клика най-много, ще се показва първи, следван от останалите според тяхната степен на ангажираност. Така социалната мрежа ни помага, като оптимизира рекламата.
Това, което може да се постигне с този рекламен формат е много повече от стандартните реклами:
По-голям трафик към уебстраницата на марката – по-голямото разнообразие от продукти предоставя възможност на повече хора да проявят интерес и да кликнат върху продукта.
По-голяма конверсия – всеки продукт в рекламата може да бъде представен с линк към съответната продуктова категория в уебстраницата или онлайн магазина.
По-добро таргетиране – фейсбук предоставя възможност за много точно таргетиране, както на потребители, които вече са посещавали уебстраницата на марката, така и на нови потенциални.
Според проучване на фейсбук, компаниите вече се радват на много добри резултати от този нов рекламен формат. Според данни на социалната мрежа конверсиите са се увеличили с цели 20% в сравнение с тези от стандартната фейсбук реклама.
Кандидатствайте за работа в BeShared!
Изпратете своето запитване, коментар или препоръка и ние ще се свържем с Вас в рамките на 24 часа.
Вашето мнение е важно за нас.