Социалната мрежа се опитва отново да предостави на бизнеса актуална и надеждна информация за феновете на страниците, затова въвежда нова промяна в начина, по който се отчитат харесванията на страницата. За целта от 12 март предстои да бъдат премахнати всички харесвания от деактивирани акаунти или акаунти на потребители, които са починали. По този начин администраторите на страници ще разполагат с по-адекватна информация и анализи относно активността на реалните фенове, които следят тяхната страница. Както не веднъж сме споменавали, значение има не броят на феновете в една страница, а броят на тези, които активно следят и се ангажират с нейното съдържание.
Facebook вече обяви тази промяна със следното съобщение до администраторите на страници:
„Наскоро актуализирахме начина, по който измерваме колко хора са харесали Вашата страница. Страниците може да усетят спад в броя на харесванията след 12 март, когато ще премахнем харесвания от неактивни фейсбук акаунти.“
Премахването на неактивни акаунти от харесванията на една фейсбук страница ще доведе до по-добри бизнес резултати. Отстраняването на неактивни акаунти от фейсбук страницата на продукт или компания ще предостави на администраторите по-точни и актуални данни за хората, които активно следят съдържанието на страницата.
Социалната медия вече филтрира харесвания и коментари, генерирани от неактивни в момента акаунти, така че тази актуализация помага да се постигне последователност и единство в начина на отчитане и анализиране на активността на аудиторията.
Фейсбук предупреждава администраторите на страници да очакват в рамките на следващите седмици лек спад в броя на феновете. Профилите, които ще бъдат поремахнати, са на потребители, които по собствено желание са деактивирали своя фейсбук акаунт. Ако потребител реши да активира своя фейсбук профил, той отново ще бъде добавен в харесванията на страницата.
Тази промяна ще донесе само позитиви на страниците, тъй като ще премахне единствено неактивните профили, които не са от значение за бизнеса. Това са хора, които така или иначе не следят съдържанието на страницата и не взаимодействат с нея. От друга страна, анализите на страницата ще бъдат по-адекватни и надеждни и ще дават актуална информация за феновете, които са от значение за бизнеса.
Източник: https://m.facebook.com/business/news/page-likes-update
Кандидатствайте за работа в BeShared!
Изпратете своето запитване, коментар или препоръка и ние ще се свържем с Вас в рамките на 24 часа.
Вашето мнение е важно за нас.