4 грешки в имейл маркетинга

4 грешки в имейл маркетинга

Имейлите "живеят" в динамична среда. Това, което може да е било абсолютно табу в изпращането им и боравенето с тях с маркетингова цел вчера, днес може да се окаже най-добрата практика. И заради тази постоянна еволюция, маркетолозите, които използват имейли, често се случва да разчитат на остарели навици, докато се опитват да провеждат нови кампании.  Кои са най-честите неправилни начини на мислене при имейл маркетинга. На този въпрос отговаря Пол Форд - вицепрезидент продукти и маркетинг в компанията SendGrid.  "Колкото е по-голям списъкът ми с получатели, толкова по-добре". Много по-ефективни ще бъдете, ако изпратите имейли на по-малка група от получатели, с по-висока степен на ангажираност. Наричат го "добра хигиена на списъците". Това е ключoва практика на всяка добра имейл програма. Препоръчва се списъците с получатели на имейли да се проверяват и изчистват на всеки 6 месеца. Не искате да изпращате продължително имейли на адреси, които вече не са валидни, нали? Това може да има негативно въздействие върху измерването на ефективността на кампанията ви. Ако хората не се ангажират със съобщенията ви, трябва да спрете да им изпращате имейли.    "Написаното в "Относно" не е свързано с доставката". Напротив. Някои сървъри не приемат имейли с празно поле в "Относно". Друго важно: написаното в това поле може да направи пробив в ефективността. Изпробвайте различна дължина и проследете след това коя работи по-добре. Резултатите от тестването може да ви изненадат, колкото и да сте уверени в познанията си. Скорошно изследване в САЩ показва, че 7 думи е била най-честата използвана дължина на написаното в "Относно" сред американски фирми. Но 3 думи е била дължината, която е гарантирала най-високи нива на ангажираност сред получателите на имейлите.    "Щом отвориха имейла ми, спечелих играта!". Да, разбира се, искате да направите това. Но имейлът ви не е само с тази цел. Помислете за по-широкия контекст на дигиталния маркетинг и евентуалните проблеми, които се срещат при него - с доставката, с кликванията, отварянето, отписането на бюлетина, докладите. Много фактори определят здравето и успеха на вашата имейл програма. Добрата доставка на имейли идва от това да знаеш как да изпращаш правилното съобщение на правилния човек, в правилното време, с подходящата честота. Дълбайте надълбоко в данните си за ангажираност.    "Повече снимки означава, че имейлът е по-съблазнителен". Няколко добре позиционирани снимки наистина могат да свършат чудеса, за да превърнат имейла от добър в страхотен. Но трябва и да изпълнявате целта на вашия имейл маркетинг преди всичко. Маркетолозите често са изкушавани от поставянето на голяма визия. Не забравяйте, че това увеличава риска имейлите ви да бъдат класифицирани като спам. Ако снимките са неизбежни, имейлите трябва да бъдат балансирани с поне две линии текст на всяка снимка. 
Източник: www.manager.bg
 

Присъединете се към екипа на BeShared!

Кандидатствайте за работа в BeShared!

Избери позиция

Лична информация за връзка

CV & Портфолио

Кандидатствай

 
Продължи

www.beshared.bg

CV/Портфолио *

Имате ли актуална автобиография? Качете го тук.
Предишен

www.beshared.bg

Благодарим за вниманието!

Затвори

www.beshared.bg

Ние сме партньорът на вашия успех

Изпратете своето запитване, коментар или препоръка и ние ще се свържем с Вас в рамките на 24 часа.
Вашето мнение е важно за нас.

www.beshared.bg

Този сайт използва "бисквитки" с цел подобряване на ползваемостта. Можете да научите повече в нашите Общи условия. Разбирам