6 начина да получите най-доброто от своя Social Media Marketing Specialist

6 начина да получите най-доброто от своя Social Media Marketing Specialist

Работата с агенция за фейсбук маркетинг е винаги предизвикателна и носи позитиви за двете страни, стига да е добре организирана и оптимизирана. Специалистите в агенцията работят с установени правила, които спазват стриктно, за да предоставят най-качественото обслужване на своите клиенти. От своя страна клиентите също е хубаво да спазват няколко правила, за да извлекат максимума от работата си със специалиста по маркетинг в социалните мрежи, който поддържа тяхната страница.  
  Бъдете ясни в своите цели Споделете на специалиста от самото начало какви са целите на присъствието ви в социалната мрежа – искате да увеличите продажбите си или искате да създадете силна емоционална връзка между бранда и феновете. Колкото повече информация предоставите на специалиста, толкова по-успешна фейсбук стратегия той ще създаде за вашия бранд. Дефинирайте своите очаквания Обсъдете предварително своите очаквания и изисквания към специалиста – на какъв период искате да получавате отчети за дейността, на какъв период искате да правите срещи за обсъждане на постигнатите резултати, колко често искате да комуникирате със специалиста. Тези неща имат значение за правилното офериране и за гладката съвместна работа след сключване на договора. Предоставяйте информация, свързана с вашия бизнес За да създаде най-доброто съдържание, специалистът се нуждае от много информация за вашия бранд и сектора, в който той оперира. Помагайки на специалиста с предоставяне на важна информация, вие помагате на своя бизнес. Информация за ключовите ви конкуренти, за минали рекламни кампании, за новости в бизнес сферата, за бъдещите ви бизнес планове и пр. са от съществено значение. Специалистът може да намери информация за сферата, в която оперира вашия бизнес, но вие трябва да отсеете тази информация, която има връзка с вашия бранд и която ще бъде от полза на фейсбук комуникацията. Овладейте основите на фейсбук маркетинга Не става въпрос да знаете всичко, което прави специалистът, а да познавате логиката на фейсбук маркетинга – защо се прави, кое е ефективно, какво искат феновете и пр. Поставяйте се на мястото на специалиста и се опитвайте да вникнете в неговите предложения от гледната точка на маркетинг специалист, а не от гледната точка на потребител или собственикът, който плаща за услугата. И най-важното – не си позволявайте да влагате емоция и субективизъм, когато одобрявате концепции и идеи – помнете, че специалистът разработва и предлага идеи за вашата целева аудитория, а не за вас самите. Т.е. изрази, като „това не ми харесва” не са професионални и подлагат компетенциите на специалиста под съмнение. Улеснете комуникацията Соушъл специалистът обикновено работи с 5 до 10 клиента наведнъж. Голяма част от неговата работа е творческа, което изисква време, проучване, обсъждане с други колеги от криейтив отдела и концентрация. Той умее да организира своето време и уважава времето на своите клиенти. Помогнете на съвместната си работа, като определите ясна и проста рамка за комуникация – време за работа, време за получаване на идеите, време за корекции. Освен в случаите, в които специалистът работи ексклузивно за вас, не си позволявайте да завземате неговото време. От друга страна, ако предварително установите своите правила за комуникация с него, той ще се придържа към тях и ще бъде на ваше разположение, когато е необходимо. Оценявайте работата на специалиста Да бъдеш Social Media Marketing Specialist не означава просто да висиш целодневно в социалните мрежи и да публикуваш постове. Разработването, планирането и имплементирането на комуникационна стратегия е процес, който отнема време и много ресурси. Уважавайте неговия труд, така както бихте искали той да уважава вашия като управител, бранд мениджър, ПР специалист и пр. Работата на соушъл специалиста е много напрегната, натоварена, той комуникира ежедневно с криейтив директор, дизайнери, акаунти, следи новостите в сферата на социалните медии, следи страниците, които поддържа и отговаря своевременно на коментари и запитвания от феновете. Основна част от неговата работа е измислянето на публикации, което е на първо място креативна работа - изисква време, съсредоточаване, брейнсторминги и много вдъхновение. Затова помнете - ако специалистът не ви отговори веднага на телефонното обаждане или на съобщението във фейсбук, значи в момента върши творческа задача, която изисква цялото му внимание и не бива да бъде разсейван, тъй като от това зависи нейното качество.      

Присъединете се към екипа на BeShared!

Кандидатствайте за работа в BeShared!

Избери позиция

Лична информация за връзка

CV & Портфолио

Кандидатствай

 
Продължи

www.beshared.bg

CV/Портфолио *

Имате ли актуална автобиография? Качете го тук.
Предишен

www.beshared.bg

Благодарим за вниманието!

Затвори

www.beshared.bg

Ние сме партньорът на вашия успех

Изпратете своето запитване, коментар или препоръка и ние ще се свържем с Вас в рамките на 24 часа.
Вашето мнение е важно за нас.

www.beshared.bg

Този сайт използва "бисквитки" с цел подобряване на ползваемостта. Можете да научите повече в нашите Общи условия. Разбирам