6 начина за промотиране на събития в социалните мрежи

6 начина за промотиране на събития в социалните мрежи

Социалните мрежи са мощен инструмент за промотиране на събития и привличане на посетители. Без значение какво е събитието (музикално шоу, бизнес семинар, образователен форум, спортно мероприятие) използването на правилния канал ще доведе целевата аудитория на необходимото място. Ето няколко брилятни начина, използвайки социалните мрежи, да напълните събитието си с хора.
1. Фейсбук ремаркетинг

Фейсбук ремаркетингът (известен още като ретаргетинг) е чудесен инструмент, който позволява потребители, посетили вече вашата уебстраница, да виждат реклама за нови промоции или нови предстоящи събития. Това става чрез създаването на специална целева аудитория, която вклюва всички потребители, посетили конкретен уеб сайт. Фейсбук показва създадената реклама само на тези потребители. Така, ако един потребител е посетил уеб страницата ви, но не е направил покупка, има по-голям шанс виждайки новата ви промоция или събитие да вземе решение във ваша полза. Той вече ви познава, затова рекламата ви му действа по различен начин от този, по който би подействала на човек, който за пръв път чува вашето име.   2. Създаване и споделяне на видео с кадри от минали събития

Ако искате да привлечете посетите, ще трябва да ги убедите колко страхотно биха се чувствали, като споделите кадри от минали събития. Видеата стават все по-силен инструмент за ангажиране на аудиторията, тъй като имат потенциала да се разпространяват вирусно с голяма скорост.
Направете списък с предимствата на своето събитие, които посетителите ще получат, ако го посетят (забавление, престиж, печалба и др.) и ги покажете във видеото. Споделете видеото във фейсбук и YouTube и отделете специален бюджет за неговото промотиране.   3. Събиране и споделяне на отзиви за минали събития

Положителните отзиви от посетители на минали събития са най-добрата реклама. Намерете начин да събирате коментари и отзиви и ги използвайте в публикации или видео тестимониъли. Въодушевлението и благодарността на посетителите ще привлекат вниманието на потенциалните нови участници.   4. Споделяне на снимки

Ако нямате възможност да заснемете видео, поне направете хубави снимки. Изображенията на щастливи хора, които се забавляват, са чудесен начин да покажете на целевата си аудитория защо си струва да посети бъдещото събитие. Хората също така обичат да се тагват и да споделят снимки, на които присъстват, така че това допълнително ще помогне да се разпространи мълвата за вашето събитие сред техните приятели.   5. Създайте уникален хаштаг

Потребителите в социалните мрежи обичат да използват хаштагове, затова не забравяйте да измислите уникален такъв за всяко събитие. Използвайте го на всеки материал, с който промотирате събитието – публикации, имейл бюлетини, брошури, плакати, билети и др.   6. Създайте фейсбук събитие

Създавайки събитие в своята фен страница, имате възможност да поканите хора, както и да ги инфомирате за всички новости около събитието. Фейсбук въведе и бутон „Абонамент”, с чиято помощ феновете на дадена страница могат да се абонират за всички нейни събития и да получават моментално информация, когато ново събитие бъде създадено. В създадените събития можете да споделяте много информация, снимки, видеа, да ангажирате феновете, както и да им напомняте, че събитието наближава.

Не забравяйте, че най-добрите резултати идват, когато използвате микс от всички подходящи за вашия бизнес инструменти на социалните мрежи. 

 

Присъединете се към екипа на BeShared!

Кандидатствайте за работа в BeShared!

Избери позиция

Лична информация за връзка

CV & Портфолио

Кандидатствай

 
Продължи

www.beshared.bg

CV/Портфолио *

Имате ли актуална автобиография? Качете го тук.
Предишен

www.beshared.bg

Благодарим за вниманието!

Затвори

www.beshared.bg

Ние сме партньорът на вашия успех

Изпратете своето запитване, коментар или препоръка и ние ще се свържем с Вас в рамките на 24 часа.
Вашето мнение е важно за нас.

www.beshared.bg

Този сайт използва "бисквитки" с цел подобряване на ползваемостта. Можете да научите повече в нашите Общи условия. Разбирам