Предприемачи, които успешно са изградили и управляват своя бизнес, биха приели идеята да изберат аутсорсинг за своя маркетинг в социалните мрежи скептично и с недоверие. Все пак те са хората, които най-добре познават своя бизнес и делегирането на част от маркетинговите усилия по неговата популяризация не би им минало дори през ума. И защо биха го направили, след като могат да се грижат за него и сами?
От друга страна, маркетингът в социалните мрежи е дейност, която изисква значителен ресурс – време, финансови средства, умения. За да провежда успешно маркетинг в социалните мрежи, компанията се нуждае от минимум един специалист, който да притежава необходимите умения, знания, време и средства, за да създава креативно съдържание, да управлява рекламни кампании и да комуникира с аудиторията.
Малките компании обикновено не разполагат със специалисти, които могат да се справят успешно с тези задачи. Тук идва мястото на аутсорсингът, който може да помогне на компаниите в много отношения:
1. Предоставя работеща стратегия
Когато компанията работи със специалисти, тя получава най-добрата възможна стратегия за маркетинг в социалните мрежи на база на средствата, които е готова да отдели за целта. Изготвянето на стратегия има ключово значение за успеха на маркетинговите усилия. Повечето малки компании не разполагат с разписани стратегии, което е и причината да не постигат успех. Специализираните агенции за маркетинг в социалните медии изготвят стратегии, които са съобразени с характеристиките на бранда, неговите цели и пазара.
2. Спестява пари
Аутсорсването на маркетинга в социалните мрежи често е по-доброто решение от това да наемете нови кадри, както и да платите за тяхното обучение. Вместо това плащате за услуга, която се извършва от квалифицирани кадри с необходимите познания, ресурси и ноу-хау.
3. Предоставя специализирано знание
Работата със специалисти винаги предоставя експертно мнение и нови знания за компанията. Делегирането на маркетинговите дейности на специалисти е най-добрият начин да си осигурите качествено и креативно съдържание, оптимизация на разходите за реклама, достигане до целевата аудитория, създаване и поддържане на положителен имидж.
4. Помага да достигнете до повече хора
Специалистите в сферата на маркетинга в социалните мрежи ще ви гарантират достигането до правилните хора, таргетирайки и оптимизирайки вашата реклама. Тяхна задача е и създаването на креативна и атрактивна реклама, която ще привлече вниманието на целевата ви аудитория и ще я подтикне към действие.
5. Предоставя качествено съдържание
За да бъде посланието ви видяно, то трябва да бъде уникално и достатъчно атрактивно. Маркетинг специалистите в сферата на социалните медии са творци, чиято работа е да създават запомнящо се и привлекателно съдържание. Вие може да знаете всичко за вашите продукти, но маркетинг специалистите знаят как да направят посланието ви достатъчно интересно и атрактивно за целевата аудитория.
6. Помага за изграждането на силна връзка с клиентите
Повечето предприемачи не умеят да комуникират със своите клиенти, когато става въпрос за похвали или оплаквания. Или не разполагат с необходимото време за целта. Един от най-важните фактори за успеха на маркетинга в социалните мрежи е редовната комуникация с целевата аудитория. Маркетинг специалистите знаят не само как да привличат нови фенове, но и как да комуникират с тях, така че да ги превърнат в лоялни и емоционалнo обвързани с марката клиенти.
Кандидатствайте за работа в BeShared!
Изпратете своето запитване, коментар или препоръка и ние ще се свържем с Вас в рамките на 24 часа.
Вашето мнение е важно за нас.