Facebook започва да тества нови възможности за представяне на продукти и услуги за компании и рекламодатели, съобщи TechCrunch.
Новите функции включват канал за търсене на продукти. Специални оферти и продукти ще се показват като реклама въз основа на интересите и предпочитанията на потребителите, а те ще имат възможност да ги добавят в раздел „Любими”.
Засега опциите са достъпни само в тестов режим за ограничен брой потребители, съобщи Ема Роджърс, директор маркетинг във Facebook.
Новата услуга ще позволи на рекламодателите да създават уникални предложения, които ще се показват само на потребители, търсещи конкретна стока или услуга, или резултати по търсене, аналогични на алгоритъма на работа на Google.
Източник: www.manager.bg
Снимка: TechCrunch
Кандидатствайте за работа в BeShared!
Изпратете своето запитване, коментар или препоръка и ние ще се свържем с Вас в рамките на 24 часа.
Вашето мнение е важно за нас.