Социалната мрежа ще улесни фирмите да предлагат продукти на потребителите директно от своите фейсбук страници благодарение на две нови секции – Shopping и Services. Това съобщиха от компанията на пресконференция в Калифорния, САЩ.
Към момента в социалната мрежа има над 45 милиона страници. Секцията Shopping (Пазаруване) се тества от месец юли и ще позволи на търговците да представят и продават продуктите си направо от своята facebook страница.
Респективно секцията Services (Услуги) ще помага на обекти, като ресторанти, салони за красота, клубове и др. да промотират своите услуги.
Очаква се тестването на двете секции да приключи до броени седмици и да бъдат активирани за потребителите.
Facebook планира да улесни и комуникацията между клиенти и фирми, като в момента тества и три чисто нови бутона: Call Now (Обадете се сега), Send Message (Изпратете съобщение) и Contact Us (Свържете се с нас).
До момента социалната мрежа въведе някои промени в административния панел на страниците. Администраторите могат да приготвят предварително отговори на очаквани от потребителите въпроси в секцията "saved reply", а с функцията "reply privately" могат да отговорят в личен разговор на въпрос или коментар, публикуван публично.
Всички тези подобрения помагат на фирмите да оптимизират комуникацията си с потребителите и да достигнат до голяма маса от потенциални клиенти. Съвсем наскоро facebook отбеляза и първото денонощие, в което е бил ползван от един милиард души.
Кандидатствайте за работа в BeShared!
Изпратете своето запитване, коментар или препоръка и ние ще се свържем с Вас в рамките на 24 часа.
Вашето мнение е важно за нас.