Видеото е определено нов инструмент в социалната мрежа, който позволява на марките да взаимодействат повече със своите фенове. Заради това Facebook се бори ожесточено да съблазни и откаже марките от YouTube. За целта обновява за пореден път своя алгоритъм, този път, за да предостави на потребителите си видеа, които те наистина искат да гледат. За да прецени обаче, какви материали биха искали да гледат потребителите, социалната мрежа взема под внимание действия, свързани с натискането на бутоните „Play”, за включване на звука или дори за гледане на видеото на цял екран. От социалната мрежа споделят, че конкретни действия, които потребителите предприемат спрямо дадено видео, като например включването на звука или отварянето му на цял екран, показват, че имат интерес към него, въпреки, че не са го харесали или споделили. Подобреният алгоритъм има за цел да показва на потребителите повече видеа, към които биха имали интерес, като същевременно помага на марките да стигат до правилните потребители.
Кандидатствайте за работа в BeShared!
Изпратете своето запитване, коментар или препоръка и ние ще се свържем с Вас в рамките на 24 часа.
Вашето мнение е важно за нас.