10 грешки, които могат да намалят ангажираността на феновете във Facebook страницата на вашия бранд

10 грешки, които могат да намалят ангажираността на феновете във Facebook страницата на вашия бранд

Представяме ви 10 от най-често срещаните грешки, които засягат Facebook ангажираността.

Писане на прекалено дълги копита Нюз фийда във Facebook е препълнен с всякакви публикации, затова правете постовете кратки с креативна визия, за да привличате вниманието на феновете бързо. Опитвайте да ограничите копитата си до 100 символа, ако се налага да изпишете повече неща, но не превишавайте 250 символа. Публикации, които съдържат между 100 и 250 символа генерират 60% повече харесвания, коментари и споделяния.

Неспазване на правилото „Keep it simple” Задаването на въпроси, които са прекалено обширни, трудни или изискващи прекалено много мислене отблъскват потребителите. Увеличете ангажираността на феновете си като задавате въпроси с няколко възможни отговора, въпроси, изискващи отговор с Да или Не или такива, които изискват отговор, състоящ се от ограничен брой думи.

Постване в неподходящи часове Най-доброто време за публикуване във Facebook варира различно за всеки един бранд, но също така е важно да следите кога постват конкурентите ви.  Вече сте наясно колко е трудно да се задържи вниманието на феновете в препълнения нюз фийд и да се предизвика тяхната интеракция с вашата страница. Когато поствате в най-натоварените часове на деня, вие правите тази задача още по-трудна, затова следете кога вашите фенове са най-активни и смело публикувайте в тези часове.   Отправяне на неясни послания без call – to – action Добре е посланията ви да бъдат ясни и да казвате директно на феновете си какво искате да направят. Трябва постовете да имат ясен call – to – action, но не забравяйте, че приканването на феновете да харесват и споделят ваши публикации е в разрез с правилата на Facebook.  Според статистиките, публикации, съдържащи Call – to – action генерират около 50% по-голяма ангажираност на феновете.   Споделяне на съдържание, което няма нищо общо с вашия бизнес Докато публикувате забавни снимки на сладки котета може да увеличите малко ангажираността на част от феновете, но това също може да генерира негативна обратна връзка, а именно някои от феновете ви да скрият този пост от своя нюз фийд или да го докладват като спам. Това неминуемо ще доведе до засягане на нюз фийд алгоритъма на Facebook.   Дискутиране на теми, които не са подходящи за социалната мрежа Колкото и да ви се иска да предизвикате реакция от страна на феновете, в никакъв случай не трябва да публикувате теми с политическа насоченост, невярни новини за конкуренцията, обидно съдържание и пр. Фактите сочат, че позитивното съдържание във Facebook получава повече харесвания от негативното. Може да създавате дискусии, за да накарате феновете да говорят, но винаги се стремете темата да е позитивна.   Създаване на съдържание като за традиционен маркетинг Маркетингът в социалните мрежи е различен от традиционния маркетинг. Традиционният маркетинг е фокусиран върху промотирането и продажбите, докато маркетингът в социалните мрежи кара потребителите да се връщат отново към вашия бранд, печелейки тяхната лоялност. Комуникацията във Facebook е двустранен диалог, а не едностранно излъчване. Всеки бранд трябва да слуша, отговаря и задава въпроси на своите фенове. Бъдете истински, създайте тясна връзка с феновете си и те сами ще искат да интерактват с вашата корпоративна страница.   Прекалено фокусиране върху продажбите Всеки използва Facebook, за да се свързва и комуникира с други хора, ето защо феновете трябва да усещат вашата Facebook страница като приятел. Феновете ви искат да видят „човека“ зад бранда, затова ги слушайте, интересувайте се от това какво харесват или не харесват и обръщайте персонално внимание на всеки един възникнал казус. Също така не забравяйте правилото 80/20 – 80% от съдържанието във вашата страница трябва да бъде полезно или забавно и 20% може да бъде продуктово.   Липса на последователност в публикациите Прекалено честото или нерегулирано постване оказва негативно влияние върху нивото на ангажираност в една Facebook страница. Създайте оптимален план за броя публикации на седмична база, като следите новостите и тенденциите във Facebook. Препоръчително е публикациите да бъдат от 3 до 7 седмично, в зависимост от бранда.   Публикуване на текстове и линкове без визуализация Визуалното съдържание е едно от най-важните неща за постигане на повече харесвания и споделяния. Изображението е нещото, което привлича на първо място вниманието на феновете и генерира по-голяма ангажираност от тяхна страна, затова избягвайте да поствате само текст или линк. 

Присъединете се към екипа на BeShared!

Кандидатствайте за работа в BeShared!

Избери позиция

Лична информация за връзка

CV & Портфолио

Кандидатствай

 
Продължи

www.beshared.bg

CV/Портфолио *

Имате ли актуална автобиография? Качете го тук.
Предишен

www.beshared.bg

Благодарим за вниманието!

Затвори

www.beshared.bg

Ние сме партньорът на вашия успех

Изпратете своето запитване, коментар или препоръка и ние ще се свържем с Вас в рамките на 24 часа.
Вашето мнение е важно за нас.

www.beshared.bg

Този сайт използва "бисквитки" с цел подобряване на ползваемостта. Можете да научите повече в нашите Общи условия. Разбирам