Публикациите в официалната Facebook страница на организация или бранд не са нещо самоцелно, а трябва да изпълняват конкретни функции. Тези функции произтичат от потребителите в социалната мрежа, за да служат на техните интереси и нужди. И тъй като фирмените страници съществуват в дигиталното пространство наречено Facebook благодарение на тези потребители, те трябва да отговарят на техните очаквания и да задоволяват техните интереси. Всяка една публикация трябва да отговаря на минимум една от следните 3 функции: - Да реши проблем Няма маркетолог, който да не познава този способ за комуникиране на продукт – покажете на потребителите как вашият продукт решава техния проблем. Рекламирате прах за пране, покажете им как изпира петната. Рекламирате автомобилни гуми, покажете им как преодоляват снежни пътища. Вместо върху продукта, вниманието трябва да е насочено върху проблемите, които той решава. Потребителите не търсят продукти, те търсят решения на своите проблеми. - Да информира/образова Една от причините хората да използват социалната мрежа е да се информират – за живота на своите приятели, за политиката, за интересни събития, за здравето и т.н. Предоставяйте им интересна и полезна информация, за да имат причина да харесват и посещават страницата ви. - Да забавлява Втората причина хората да посещават социалната мрежа е да се забавляват, а тя предлага множество опции за това – игри, забавни видео клипчета, споделяне на снимки, комуникация с приятели и пр. Ако дейността ви го позволява, публикувайте забавни изображения и видеа, накарайте хората да се смеят. Хумористичните публикации могат да придобият вирусен ефект и да помогнат на публикацията ви да се открои от останалите. Забавните и оригинални игри са друг полезен инструмент за забавление, не пестете време и средства, за да ги измислите и използвате. Когато създавате пост, се запитайте дали той отговаря на поне една от посочените функции. Ако не, изтрийте всичко написано досега и помислете още. Ако пак не се получи, ни се обадете.
Кандидатствайте за работа в BeShared!
Изпратете своето запитване, коментар или препоръка и ние ще се свържем с Вас в рамките на 24 часа.
Вашето мнение е важно за нас.