Медийните съобщения са навсякъде. Мобилният интернет надвива използването на десктоп компютрите. Търсенето на медийни продукти и съдържание по заявка (on-demand) променя традиционното еднопосочно спускане на програма от телевизията към зрителите - хората вече не са пасивен получател на новини и забавни шоу предавания. Мобилните приложения за комуникация в реално време изместват електронната поща с нейните имейли. Всичко около нас става все по-свързано.
Тези промени ще засягат хората, бизнеса, портфолиата на компаниите. Добре информираните и добре подготвени личности не гледат на иновациите като на заплаха. Те виждат в тях възможност за развитие.
В последните 6 години едни от най-големите експерти в областта на медиите, маркетинга и технологиите в света споделят очакванията си за бъдещето на годишната конференция IGNITION, организирана от американския сайт Business Insider.
Един от най-нашумелите и очаквани лектори на събитието тази година бе Хенри Блоджит. Той откри конференцията с презентация по темата за бъдещето на дигиталните медии и даде 7 прогнози за бъдещето на медиите. Блоджит е съосновател, изпълнителен директор и главен редактор на Business Insider - един от най-четените сайтове в света, със средно от 80 милиона посетители на месец.
Прогнозите в презентацията му са изготвени съвместно с негови колеги от екипа BI Intelligence, който работи по проучване поведението на потребителите на пазара и създава подробни доклади, продавани впоследствие от Business Insider. Ето какви са накратко 7-те прогнози, които той представи:
Потреблението на дигитални медии ще се увеличи. Всичко друго като вид медия ще се свива.
Видеоклиповете, музиката и дигиталните абонаменти за печатни издания ще нарастват много бързо.
Рекламата в новинарските сайтове и социалните мрежи, която прилича на естествена част от останалото им съдържание, или т.нар native реклама, ще продължи да процъфтява.
"Екзистенциалната" криза с блокирането на рекламата в интернет сайтовете ще бъде разрешена (но внимавайте какво си пожелавате, може да се сбъдне!).
Следващата голяма технологична платформа, която ще се реализира в света, няма да бъдат умните очила, нито умните коли или пък устройствата за виртуална реалност.
Телевизиите скоро ще изпитат болката на вестниците от спада на аудитория и оттеглянето на вниманието на хората от тях.
Властта и богатството ще станат по-концентрирани от всякога.
Източник: www.manager.bg
Кандидатствайте за работа в BeShared!
Изпратете своето запитване, коментар или препоръка и ние ще се свържем с Вас в рамките на 24 часа.
Вашето мнение е важно за нас.