Не харесвайте публикациите от името на страницата! Фактът, че сте публикували или одобрили публикуването на пост във вашата фирмена страница, означава че вие я харесвате. Натискайки бутона „Харесвам“ не постигате абсолютно нищо, освен, че това действие може да се изтълкува като опит да съберете повече харесвания на поста. Най-добрият вариант е да го харесате от личния си профил, за да може вашите фейсбук приятели да видят също поста и да посетят страницата ви. Не пренебрегвайте коментари и въпроси! Не оставяйте въпроси или коментари под постове, лични съобщения или на стената без отговор. Всеки коментар е потенциална възможност да създадете по-силна връзка между вашия продукт и потенциалния/настоящ клиент – не я пропускайте. Не забравяйте обаче да бъдете честни, открити и любезни. Не преследвайте количество, а качество! Няма смисъл да имате хиляди фенове, които не се интересуват от вашия продукт или да публикувате десетки постове, които не носят целенасочена информация. Ако имате малко, но активни и ангажирани с вашата страница фенове, значи сте постигнали една от основните цели на фейсбук маркетинга. Не копирайте! Важно е да следите какво правят вашите конкуренти във Facebook, но никога не си позволявайте да ги копирате. Хората търсят различното, новото и интересното. Ако веднъж са видяли някакъв страхотен пост, колкото и креативен да е бил той, втори път няма да им направи впечатление. Не досаждайте! Редувайте продажбените и промоционални предложения с интересна и полезна за аудиторията информация. Ако всеки ден от стената ви бликат посланията като „Купи!“, „Вземи!“, „Не пропускай!“ и пр. със сигурност ще отблъснете значителна част от натрупаните фенове. Не прекалявайте! Повече постове не означава повече фенове или по-голям обхват. Оптималният брой е 2-3 поста на ден, през минимум 3 часа, тъй като всеки нов пост убива предходния. Ако искате постът да достигне до повече хора, използвайте опцията за спонсориране. Същото важи и за дължината на текста към поста – оптималният вариант е до 3-4 реда. Не бъдете скучни! Заложете на забавни и интересни постове, които ще генерират коментари и споделяния. Всякакви загадки, пост-игри с или без награди, гатанки и пр., даващи възможност на аудиторията да коментира, са чудесен метод за увеличаване нейната ангажираност и активност. И не на последно място залагайте на апликации с наистина интересни игри и привлекателни награди, с които не само ще натрупате нови фенове, но и ще дадете възможност на настоящите да спечелят ваш продукт, докато се забавляват.
Кандидатствайте за работа в BeShared!
Изпратете своето запитване, коментар или препоръка и ние ще се свържем с Вас в рамките на 24 часа.
Вашето мнение е важно за нас.