През 2016 г. Facebook все още е водещата социална медия сред рекламодателите за промотиране на продукти и марки. С цел да генерира приходи, компанията намали органичния обхват на публикациите, за да насърчи рекламодателите да използват повече фейсбук реклами. Докато маркетолозите не останаха много доволни от тази промяна, истината е, че тя работи много добре за техните страници и марки.
През Q3 на 2015 г. Фейсбук рекламите достигнаха приходи от 4,5 милиарда долара, което е с около 27% повече от Q1 за същата година. Новинарският ни поток може да е пълен с реклами и това няма да се промени скоро, но според най-новите данни от Nanigans популярността им се покачва. Ето някои статистически данни за Facebook рекламите от Nanigans:
Бюджетите за фейсбук реклама са се повишили с 11%, което не би трябвало да е изненада. Възвръщаемостта на разходите за реклама между Q3 и Q4 на 2015 г. също се е увеличила с 87%. Дори и най-големите маркетинг скептици могат да оценят значението на тази цифра.
Освен това, хората, които кликват върху фейсбук реклами, купуват по-често (с около 68% повече), а размерът на тяхната потребителска количка е по-голям (с около 49% повече в средната стойност на поръчката).
Маркетолозите инвестират повече и във видеосъдържание, а цифрите отново са удивителни. В сравнение с предходното тримесечие, разходите за видео реклама в САЩ са нараснали с 41%. Видеорекламите са нараснали двойно и в Европа, Близкия Изток и Африка с 86%.
Клиентите на Nanigans са инвестирали повече и в динамичните фейсбук реклами през Q4, като ръстът е бил с 210% в сравнение с Q3. Това само показва, че Facebook са направили добра стъпка с внедряването на този тип реклама.
CTR в световен мащаб се е увеличил с 17%, като в момента средната му стойност е 1.12%. Това е страхотна новина за маркетолозите, защото въпреки огромния обем реклами, които се показват всеки ден, потребителите все по-често взаимодействат с тях, което свидетелства, че инструментите на Facebook за по-тясно таргетиране на рекламите са от голяма полза.
Facebook вероятно ще пусне нови рекламни формати през 2016 г., но както сме казвали и преди, ако не все още не рекламирате във Facebook, вероятността конкурентите ви да ви бият на този фронт е още по-голяма. Затова вече нямате причина да чакате!
Source: www.wersm.com
Кандидатствайте за работа в BeShared!
Изпратете своето запитване, коментар или препоръка и ние ще се свържем с Вас в рамките на 24 часа.
Вашето мнение е важно за нас.