Как да реагираме на негативни коментари в мрежата

Как да реагираме на негативни коментари в мрежата

Как да реагираме, ако потребител в социалната мрежа атакува публикация на компанията ни или нечия лична позиция? На този важен за маркетинга и пиара, а и за всеки човек с онлайн идентичност въпрос предлага отговор главният оперативен директор на Facebook - Шерил Сандбърг. Тя коментира темата по време на провеждащия се в Давос, Швейцария, Световен икономически форум. 
Според Сандбърг "най-добрият антидот" срещу грозната и негативна, изпълнена с агресия реч в интернет, е заливането с вълна от противоположна стилистика - добри думи на същото място. Най-добре е да се отговаря на речта на омраза в социалните мрежи, публикувана от един човек или от група, чрез толерантност, с актове на парадоксална положителна реакция, като масови атаки чрез "харесване" във Facebook, например.
За пример Сандбърг дава случай с германска неправителствена организация, която се бори срещу активностите на неонацистите. Организацията е провела кампания срещу словата на неонацисти във Facebook страницата на Националната демократична партия на Германия. "Вместо да крещят в протест, те намериха 100 000 души, които да "харесат" страницата без да са я харесвали преди и да я напълнят със съобщения на любов към различните и толератност", разказва Сандбърг. Като тези потребители го правят, те напълно променят съдържанието на страницата, изпълват я със съобщения на надежда. 
По време на форума Сандбърг подчерта, че политиката на Facebook срещу речта на омразата и призивите за насилие е да трие тези коментари и да закрива профили на хора, които постоянно ги публикуват. Компанията наскоро е наела немска фирма да наблюдава и трие расистки публикации в германското интернет пространство на Facebook. Но според Сандбърг, и най-добрият мониторинг не може да върви с темпото на появата на множеството публикации на омраза. 
По-рано този месец официални лица от Белия дом се срещнаха с представители на интернет компании, включително на Facebook, за да обсъждат начините за промотиране на повече създадено от потребителите съдържание в интернет, което е противоположно на съобщенията, публикувани от поддръжниците на "Ислямска държава". "Усилването на гласовете на хората, избягали от "Ислямска държава", е най-добрият начин за контрареакция, според Сандбърг. 

Източник: www.manager.bg 

Присъединете се към екипа на BeShared!

Кандидатствайте за работа в BeShared!

Избери позиция

Лична информация за връзка

CV & Портфолио

Кандидатствай

 
Продължи

www.beshared.bg

CV/Портфолио *

Имате ли актуална автобиография? Качете го тук.
Предишен

www.beshared.bg

Благодарим за вниманието!

Затвори

www.beshared.bg

Ние сме партньорът на вашия успех

Изпратете своето запитване, коментар или препоръка и ние ще се свържем с Вас в рамките на 24 часа.
Вашето мнение е важно за нас.

www.beshared.bg

Този сайт използва "бисквитки" с цел подобряване на ползваемостта. Можете да научите повече в нашите Общи условия. Разбирам