E-mail маркетинг - съвети за успешни кампании

E-mail маркетинг - съвети за успешни кампании

 

 Имейл маркетингът ви помага да се свържете с аудиторията си, за да популяризирате своя бранд и да увеличите продажбите.  Можете да правите много неща с имейли, като например да продавате продукти, да споделяте някои новини, да напомняте за изоставена количка и съответно да намалявате процента за изоставена такава или да разказвате история.

 

Ние от BeShared подготвихме специално за Вас статия, в която ще Ви дадем съвети как да създавате успешни имейл кампании.

 

Да започваме!

 

  1.  Създайте план за имейл маркетинг.

 

За да улесним частта от планирането, изброихме някои най-добри практики, които трябва да имате предвид, когато изготвяте стратегия за Вашия имейл маркетинг.

 

●      Определете вашата аудитория

 

Без значение какво продавате, трябва да имате ясна представа коя е вашата аудитория, за да комуникирате ефективно с нея. Добре е да сегментирате потребителите в рамките на вашата аудитория, така че да можете да им изпращате персонализирани и целеви имейли, които да спомагат за увеличаване ангажираността, както и за изграждане на отношения на доверие и генериране на по-голяма възвръщаемост на инвестициите.

 

●      Източници за регистрация

 

Някои от най-ценните данни, които Вашият формуляр за регистрация може да предложи, са как и къде абонатите се регистрират за Вашия списък.

 

●      Сегменти и групи

 

След като определите по - малка група  от хора или иначе казано - колекция от хора в по-голямата си аудитория, ще можете да създавате групи и сегменти, за да изпращате по-подходящи и персонализирани имейли до Вашите получатели – и колкото по-подходяща е кампанията, толкова по-добри ще са резултатите.

 

●      Напишете интригуващо съдържание

 

След като вече знаете на кого пишете, е време да помислите за съдържанието си.  Какво искате да кажете на публиката си?  Каква е Вашата стратегия за маркетинг съдържание?  Ще искате да изпращате имейли с цел, които наистина да  говорят на Вашите абонати, така че Вие трябва да имате информация  за какво са се регистрирали.

 

●       Установете честотата и целите си на изпращане

 

Няма определено правило за това колко често трябва да изпращате имейли на клиентите си, но ако изпращате твърде често, абонатите ви вероятно ще ограничат Вашите имейли или ще се отпишат напълно. Изберете да изпратите имейл кампанията си със собствено график и проверете процентите на отписване и процентите на кликване, за да коригирате честотата, ако е необходимо.

 

●      Направете график

 

 Един от начините да сте сигурни, че вървите в правилната посока, е да създадете календар със съдържание, за да планирате Вашите кампании, публикации в блогове, публикации в социални медии и др.

 

Вашият график за имейл маркетинг ще зависи от Вашия бранд, видовете съдържание, което изпращате (маркетингова стратегия за съдържание) и честотата на изпращане.

 

  1. Създайте дизайн на Вашите имейли

 

Когато създавате имейл кампании, фокусирайте се върху съобщението си и поддържайте дизайна си ясен. Подредете всички елементи за Вашата кампания в йерархия, като поставите най-важната си информация или основния извод в началото, така че хората да могат бързо да сканират имейла ви, ако нямат време.

 

  1. Тествайте имейлите си

 

●       Тествайте чрез различни имейл клиенти и ISP

 

Не забравяйте да проверите имейлите на мобилни устройства, тъй като те могат да изглеждат различно в адаптивния дизайн.

 

●       Изпращайте тестови имейли до приятели и колеги

 

 Ако имате приятели или колеги, които могат да проверят имейла Ви за правописни грешки и да ви дадат обратна връзка относно форматирането, можете да им изпратите тестов имейл, за да могат да прегледат кампанията директно във входящата си кутия.

 

●       Намерете най-добрата версия с A/B тестови кампании

 

Мислите че може да има определено време от деня, когато е най-вероятно Вашите клиенти да направят покупка чрез Вашата кампания?  Провеждането на A/B тест ви позволява да експериментирате с различни версии на имейли-те, за да видите как промените, които правите, влияят върху резултатите ви.

 

  1. Анализирайте представянето си

 

            Отваваряне и кликване

 

Това са най-очевидните статистически данни за измерване на ангажираността на кампанията, тъй като те показват доколко Вашите теми и съдържание на кампанията резонират с определения списък.  Но е важно да обмислите как Вашите проценти на отваряне и кликване се сравняват с други конкурентни брандове - в противен случай гледате статистиката си във вакуум.

 

 Трафик на уебсайта

 

Кампаниите, които изпращате, могат да ви помогнат да насочите повече трафик към вашия уебсайт или онлайн магазин. 

 

 

Когато искате да съобщите нещо за Вашия бранд или да продадете Вашите продукти, имейл маркетингът е един от най-рентабилните начини да го направите.

Ако все още не сте сигурни, че ще може да създадете добра имейл кампания, отговаряща на изискванията на Вашия бранд, ние от дигитална агенция BeShared сме насреща, за да създадем правилната имйел маркетинг кампания за Вашия бизнес.

Присъединете се към екипа на BeShared!

Кандидатствайте за работа в BeShared!

Избери позиция

Лична информация за връзка

CV & Портфолио

Кандидатствай

 
Продължи

www.beshared.bg

CV/Портфолио *

Имате ли актуална автобиография? Качете го тук.
Предишен

www.beshared.bg

Благодарим за вниманието!

Затвори

www.beshared.bg

Ние сме партньорът на вашия успех

Изпратете своето запитване, коментар или препоръка и ние ще се свържем с Вас в рамките на 24 часа.
Вашето мнение е важно за нас.

www.beshared.bg

Този сайт използва "бисквитки" с цел подобряване на ползваемостта. Можете да научите повече в нашите Общи условия. Разбирам