МАРТ
В света на социалните медии винаги има нещо ново - от нови функции и инструменти до промени в поведението на потребителите и тенденциите в съдържанието. С нарастващото значение на социалните медии в ежедневието ни, платформи като Facebook, Instagram, Twitter и TikTok непрекъснато се актуализират, за да останат начело в конкуренцията за потребители. Следователно има някои новини от света на социалните медии през Март 2023 г., които бихме искали да споделим с Вас.
Под формата на премиум абонамент потребителите на Facebook и Instagram вече могат да си купят синя отметка. За "само" 15 щатски долара на месец профилите могат по този начин да потвърдят самоличността си. Класически погледнато, синята отметка, която е налична и в други платформи на социалните медии като Twitter, показва доверие и надеждност, тъй като профилите са били автентично проверени. Следователно потребителите могат да правят разлика между истинските профили и самозванците или фалшивите профили.
Тази актуализация, която ще бъде пусната първо в Австралия и Нова Зеландия, ще позволи на отделните акаунти да закупуват проверени значки за собствените си профили, което може да бъде полезно за влиятелни личности, творци и марки, които искат да изградят личната си марка в социалните медии и чрез тях. Проверената значка в профила Ви може да Ви помогне да се откроите от тълпата и да изградите доверие в аудиторията си, което може да доведе до повече последователи, ангажираност и възможности за сътрудничество с марки. В същото време, разбира се, възниква въпросът доколко надеждни остават сините отметки, ако те са лесни за купуване.
Snapchat е първата социална мрежа, която интегрира елементи на чатбот за абонатите на Snapchat+. Наречен "My AI", той предоставя отговори, генерирани от изкуствен интелект, чрез Chat GPT. Чатботът стартира през ноември миналата година и оттогава направи голяма вълна. Инструментът съкращава работното време наполовина, пише известия и вече разговаря и с потребителите на Snapchat Premium.
Това интегриране на технологията за изкуствен интелект е част от по-голяма тенденция в социалните медии, където компаниите използват машинно обучение и обработка на естествен език, за да създават персонализирани и ангажиращи преживявания за потребителите.
През Август 2021 г. YouTube обяви пускането на нова функция, която позволява на създателите да превръщат съществуващи видеоклипове в YouTube в подкасти чрез платформата YouTube Studio. Сега се очаква актуализацията допълнително да опрости преобразуването на видеосъдържание в аудиоформати, което ще позволи на YouTube създателите потенциално да достигнат до нови аудитории чрез платформи като Apple Podcasts и Spotify.
Създателите могат да получат достъп до таблото за управление на YouTube Studio и лесно да изберат видеоклиповете, които искат да конвертират в подкасти. След това аудиофайловете могат да бъдат публикувани директно в техния канал в YouTube или да бъдат експортирани като аудиофайл. Възможно е също така да се персонализират заглавията, описанието и изображението, както и да се добавят аудио реклами и спонсорство.
Когато туит, на който потребителите са отговорили, получи бележка от общността, те вече ще бъдат уведомени за това чрез съобщение. Напомняме, че бележката на общността представлява маркиране на туитове, които потенциално нарушават стандартите на Twitter или разпространяват дезинформация. Това е отговор, който насърчава прозрачността и отчетността в Twitter и дава на потребителите повече информация за туитовете.
Е, промените в социалните мрежи никога не спират и винаги има с какво ново да ни изненадат. Затова, ако и Вие искате да използвате социалните медии по най-добрия начин за Вашия бизнес, ние от дигитална агенция BeShared сме насреща да Ви помогнем и заедно да реализираме всяка поставена цел.
Кандидатствайте за работа в BeShared!
Изпратете своето запитване, коментар или препоръка и ние ще се свържем с Вас в рамките на 24 часа.
Вашето мнение е важно за нас.