Facebook – таргетиране като никое друго!

Facebook – таргетиране като никое друго!

Филтрите на фейсбук са изключително прецизни и позволяват микротаргетиране на аудиторията по редица признаци и то на цени, далеч по-добри от тези, които се предлагат от традиционните рекламни канали. Най-общо можете да таргетирате аудиторията, до която искате да стигнете по следните критерии: Демографски признаци Интереси Поведение Всеки един от тези 3 критерия може да бъде разбит на подкритерии, за да се стесни таргет групата. Демографският признак ни позволява да таргетираме аудиторията по три от основните критерии, които се използват масово в рекламните канали: пол, възраст и местоположение. Тук обаче фейсбук ни помага да стесним още повече кръга, добавяйки възможност да избираме целевите потребители според тяхното образование, трудова заетост, семеен статус, говорими езици, етническа принадлежност, както и по отношение на събития от техния живот, които са отбелязали на своите стени – преместване, нова работа, раждане на дете и пр. Таргетирането по местожителство, избирайки целева държава и град е едно на ръка, но в САЩ са стигнали още по-далеч, предоставяйки възможност да се таргетира и по квартали. Ако това ви се струва много, почакайте да видите възможностите за таргетиране по „Интереси“ и „Поведение“. Фейсбук изследва интересите на всеки свой потребител посредством харесаните, споделяните и следвани от него страници и личности в категории като Бизнес и индустрии, Хоби и свободно време, Храни и напитки, Фитнес, Спорт, Забавления, Технологии, Мода и Пазаруване. Още една изключителна възможност е да се таргетират феновете на конкурентите, задавайки като целева аудитория фейсбук потребители, харесали страницата на вашия конкурент Х. Поведението на потребителите е от изключително значение за всяка марка. Брой и честота на посещенията от мобилни устройства, пътуване в страната и чужбина, чекиране от различни локации предоставят ценна информация за поведението на аудиторията и помагат да се отсеят потенциалните потребители на марката. Вместо заключение ще обобщим силата на Фейсбук таргетирането със следния пример – кой друг комуникационен канал ви позволява да стигнете до жени на средна възраст, живеещи в Пловдив, с висше и полувисше образование, омъжени, пътуващи често в Европа и почитателки на италианската кухня? Никой друг освен Facebook.          

Присъединете се към екипа на BeShared!

Кандидатствайте за работа в BeShared!

Избери позиция

Лична информация за връзка

CV & Портфолио

Кандидатствай

 
Продължи

www.beshared.bg

CV/Портфолио *

Имате ли актуална автобиография? Качете го тук.
Предишен

www.beshared.bg

Благодарим за вниманието!

Затвори

www.beshared.bg

Ние сме партньорът на вашия успех

Изпратете своето запитване, коментар или препоръка и ние ще се свържем с Вас в рамките на 24 часа.
Вашето мнение е важно за нас.

www.beshared.bg

Този сайт използва "бисквитки" с цел подобряване на ползваемостта. Можете да научите повече в нашите Общи условия. Разбирам