Кати Митич, директор във Facebook и член на борда на eBay Inc., обяви, че картата с връзки, които потребителите на социалната мрежа създават с приятели и онлайн съдържание - т.нар. Open Graph, ще бъде безпроблемно интегрирана в приложенията, разработвани за конкретни услуги на онлайн търговеца. Такава например е услугата Magento, която представлява виртуални витрини със стоки. Ebay се опитва да насърчи външни разработчици да създават приложения за търговските платформи на компанията, особено при мобилните устройства.
Вплитането на елементи от Facebook в онлайн търговията може да превърне пазаруването в интернет в много по-персонализирано преживяване, коментира "Ройтерс". Така например ще се появяват мненията и коментарите на потребителите за дадена стока.
Досегашното партньорство на еbay и Facebook позволяваше на потребителите да купуват реклами и кредити за социалната мрежа през PayPal, електронната система за разплащания на eBay.
Кандидатствайте за работа в BeShared!
Изпратете своето запитване, коментар или препоръка и ние ще се свържем с Вас в рамките на 24 часа.
Вашето мнение е важно за нас.