От компанията съобщават, че ще започнат да въвеждат повече реклами за потребителите.
Ще има възможност за реклами в платформата за чат - Messenger, която потребителите на Facebook трябва само да я имат инсталирана, за да могат да стартират рекламите.
Компанията е споделила, че е близо до достигането на максимален общ брой реклами в News Feed, затова решението изглежда е въвеждането им в Messenger.
Рекламите няма да излизат в самите разговори, а ще се появяват между известията във входящата поща.
При докосване или кликаване ще отвеждат към уеб сайта на компанията или към Messenger chatbot, който Facebook усилено се опитва да въведе през последната година.
Компанията тества Messenger реклами в Тайланд и Австралия от януари и описва тестовете като "обещаващи".
Рекламите ще се пускат постепенно до потребителите на Messenger, съобщава Business Insider, като ще започнат през следващите няколко седмици.
Миналата година главният финансов директор на Facebook Дейв Уейнър призна, че компанията е на път да достигне лимитът за реклами в News Feed.
"Както споменах през последното тримесечие, ние продължаваме да се надяваме, че натоварването на рекламите ще играе по-малoважна роля, тъй като ще доведе до ръст на приходите след средата на 2017 г.", каза той през ноември миналата година.
"През последните две години имаме средно около 50% увеличение на приходите от реклами. Рекламното натоварване е един от трите основни фактора, които подхранват този растеж“.
Преди три месеца също сподели: "Оптималното натоварване на рекламите е наистина микс от изкуство и наука“.
"Също така искаме да бъдем внимателни, за да сме сигурни, че цялостният опит на всеки човек по отношение на поддръжката ще има точния баланс между органичното и рекламното съдържание."
Кандидатствайте за работа в BeShared!
Изпратете своето запитване, коментар или препоръка и ние ще се свържем с Вас в рамките на 24 часа.
Вашето мнение е важно за нас.