Модерна маркетингова кампания се е заела с нелеката задача да върне към живот старите и позабравени филми, които често биват загубени завинаги. Тази година филмовият фестивал в Торонто беше посветен на забравените филми, които бяха върнати към живота от Red Lion Canada по много интересен начин – с истинска интерактивна игра “Escape Room”в Instagram.
За тази цел, агенцията използва серия от специално създадени видеа. Зрителите бяха поканени да събират улики в черно-бяла снимка, създадена от 30 различни Instagram клипове. Всеки клип е заснет възможно най-реалистично, за да могат участниците да усетят от първо лице емоцията на играта. Те трябва да събират различни улики и да минават нива, докато не открият седемте скрити филмови заглавия в играта, както и седемте писма, които ще им помогнат да избягат от стаята.
Вие бихте ли се включили в това предизвикателство?
Кандидатствайте за работа в BeShared!
Изпратете своето запитване, коментар или препоръка и ние ще се свържем с Вас в рамките на 24 часа.
Вашето мнение е важно за нас.