Байерн Мюнхен научиха доста важен урок за това колко внимателни трябва да са в социалните мрежи. Тази статия трябва да покаже и на нас, че тези уеб-страници са доста опасни и понякога обществото може да не разбере нашите намерения.
Баварците съобщиха на своята страница, че до няколко часа ще направят голямо изказване. Маркетинговата стратегия на немците е следната - след изтичането на обратно броене, клубът ще съобщи името на новото си попълнение от зимния трансферен прозорец, който затвори точно в края на месец Януари. Когато обратното броене изтече, феновете на баварците видяха не името на ново попълнение, а собствената си снимка, последвана със следното съобщение: "Драги фенове, може би вече сте разбрали, че ние не сме направили нов трансфер. Просто искаме да покажем колко много значи всеки от вас за клуба." Когато феновете разбират, че няма ново попълнение, а това е просто нов маркетингов трик за новата програма на Байерн Мюнхен, започва истински бунт, който продължава и до днес.
Коментарите са няколко хиляди и определено не са от хубавите. От Баварците побързаха да се извинят на своите фенове с думите: "Нашето намерение не бе да ви разочароваме с нашата нова програма. Искахме да ви помогнем с тази новост, както и да ви покажем колко много значи всеки от вас за клуба." Агресивните коментари обаче бяха доста, като малцина казаха, че това е много шум за нищо и защитиха идеята на клуба. Това не е първият път в който фейсбук страница гръмва от негативни коментари поради неразбирателство и лоша ПР политика.
Баварците определено не са много "на ти" със социалните мрежи и е по-добре да се научат как трябва да общуват със своите фенове.
Източник: thenextweb.com
Последвай ни във facebook
Кандидатствайте за работа в BeShared!
Изпратете своето запитване, коментар или препоръка и ние ще се свържем с Вас в рамките на 24 часа.
Вашето мнение е важно за нас.