Правете това!
Следвайте правилото 80/20. Осигурете микс от продуктови и забавни публикации в страницата на вашия бизнес. 80% от постовете е добре да бъдат забавни (но пак свързани с вашата индустрия или аудитория). 20% от постовете е добре да се отнасят за вашия продукт.
Не правете това!
Продажби, продажби, продажби. Постоянното публикуване на промоции може да бъде причината вашите фенове да избягат. „Публикуването на продуктови постове през цялото време е еквивалент на това да гледате реклами по време на любимото си телевизионно шоу. По време на тези реклами вие не оставате пред телевизора, а напускате стаята. Опитвайки се постоянно да продавате във Facebook, ще накарате феновете да напуснат вашата страница точно толкова бързо, колкото вие излизате от стаята по време на рекламите.“ Scott Hancock (Director of Social Media at Marketing Plus)
Правете това!
Отговаряйте на въпроси и коментари в страницата не по-рано от 1 час и не по-късно от 24 часа!
Дори с едно „Благодаря!“ ще покажете, че оценявате потребителската интеракция в страницата. Що се отнася до негативните коментари, не ги трийте. Покажете на феновете си, че тяхното мнение е важно за вас и решете казуса лично.
Не правете това!
Не игнорирайте аудиторията! Трябва, преди всичко, да покажете на феновете си, че и вие сте хора и ги разбирате. Ако игнорирате феновете, независимо дали те пишат позитивни или негативни коментари за вашия бизнес във Facebook страницата ви, това ще ги разочарова или по-лошо – ще ги разгневи.
Правете това!
Правете публикациите до 80 символа! Постовете с по-малко от 80 символа получават 66% повече ангажираност (харесвания и коментари), отколкото по-дългите им копия.
Не правете това!
Не пишете дълги копита! Добавянето на текст във снимката или линк се приема много добре от феновете, но създаването на копи, дълго колкото роман ще ги откаже да го прочетат. Нали не искате вашите фенове да скрият от стената си вашите бъдещи публикации, защото са прекалено дълги?
Правете това!
Нека харесванията на вашата страница станат органично. Поканете своите клиенти да ви намерят във Facebook, като сложите линк към вашата Facebook страница в сайта на вашия бизнес, също така в блога (ако имате такъв). Може да изпратите е-мейл до всички свои потребители, в който специално да им напомните, че могат да ви открият във Facebook. Създавайте специални оферти за феновете си във социалната мрежа. Качествените фенове са по-ангажирани, активни и склонни да четат, харесват и споделят вашето съдържание и да направят покупка на вашия продукт.
Не правете това!
Не купувайте лайкове! Голямото количество харесвания може да изглежда важно за успеха на една Facebook страница, но фалшивите фенове определено могат да бъдат пречка. Фалшивите фенове са равни на ниска ангажираност, което пък влияе негативно на възможността хората да виждат вашето съдържание. Ако малък процент от феновете са ангажирани с вашето съдържание, по-малкото харесвания ще ви се появяват в нюзфийда.
Правете това!
Задавайте въпроси и поствайте привлекателно съдържание. Публикациите с въпроси имат 92% повече коментари, отколкото публикациите без въпроси. Задавайте въпроса в края на копито, защото постовете, които завършват с въпрос генерират 15% повече интеракция от страна на феновете.
Не правете това!
Не пишете фалшиви коментари! Ангажираността отговаря на установени стандарти за всеки бизнес във Facebook, затова пишейки фалшиви коментари ще си направите лоша услуга. Фалшивите профили се разпознават лесно. Получавайки истинска обратна връзка от потребителите, добра или лоша, това ще ви помогне да определите кое съдържание работи добре за вашия бизнес и се приема добре от аудиторията.
Правете това!
Публикувайте не повече от 5-7 пъти седмично, 1 път на ден.
82% от хората мислят, че Facebook е добро място за интеракция с брандовете.
47% от хората не харесват брандовете във Facebook, защото те им претрупват нюзфийда с публикации.
Не правете това!
Не претрупвайте нюзфийда! Причина номер едно 73% от потребителите в социалната мрежа да спират да харесват страниците на брандовете, е защото те публикуват прекалено често.
Кандидатствайте за работа в BeShared!
Изпратете своето запитване, коментар или препоръка и ние ще се свържем с Вас в рамките на 24 часа.
Вашето мнение е важно за нас.