Думата "харесвам" придоби нов смисъл в ерата на социалните мрежи, благодарение на функцията Like, която Facebook въведе. Тя позволява на потребителите бързо да споделят съдържание в социалната мрежа. Когато потребителите кликнат на бутона, за да покажат "харесване" на дадена страница във Facebook, те всъщност се регистрират за получаване на съобщения от притежателя й.
Корпорациите по света все повече инвестират в маркетинг през социалните мрежи, където имат огромен потенциал за общуване с клиентите, промотиране на нови стоки и услуги, предлагане на специални промоции, пише CNBC. Някои компании се справят по-добре от други в създаването на онлайн последователи и милиони "харесвания" във Facebook. Успехът в това начинание има директна връзка с продажбите, които фирмите реализират. Неотдавнашно проучване от ComScore показа, че потребителите, които "харесват" дадена страница в социалната мрежа, са по-склонни да направят покупка от този търговец, отколкото от потребители, които не са се обозначели като нейни последователи. В допълнение към това, проучване на Nielsen установи, че вероятността потребителите да запомнят "социална реклама" е с 65% по-голяма, отколкото запомнянето на "не-социална реклама". Брандовете допълнително печелят от своите "фенове" във Facebook, тъй като получават индиректно достъп и до техните "приятели" в мрежата. Потребителите виждат действията на своя приятел, който харесва или коментира нов продукт на любимата марка, в потока от новини. При положение, че средният Facebook разполага с около 130 приятели, потенциалното разпространение на информацията за стоки и услуги нараства неимоверно.
Според ръководството на Facebook броят на потенциалните фенове на дадена марка е приблизително 81 пъти по-голям от реално регистрираните фенове в съответните фирмени страници. Самият бранд Facebook оглавява класацията на най-харесваните търговски марки с приблизително 60 милиона "харесвания" на главната си фен страница..
Последвайте ни във facebook
Кандидатствайте за работа в BeShared!
Изпратете своето запитване, коментар или препоръка и ние ще се свържем с Вас в рамките на 24 часа.
Вашето мнение е важно за нас.