360-градусовите видеа във Facebook вече могат да се гледат и през iPhone От Facebook анонсираха, че 360-градусовите видеа, които въведоха за първи път през септември 2015 г. само за операционната система Android –вече могат да бъдат гледани и през мобилни устройства, използващи
7 маркетинг прогнози за 2016 година Какви тенденции навлизат в маркетинга и ще доминират като определящи на този фронт през следващата година? Маркетолози от авторитетни световни компании вече виждат в близкото бъдеще и споделят своите прогнози. &nbs
4 грешки в имейл маркетинга Имейлите "живеят" в динамична среда. Това, което може да е било абсолютно табу в изпращането им и боравенето с тях с маркетингова цел вчера, днес може да се окаже най-добрата практика. И заради тази постоянна еволюция, ма
5 въпроса, които посетителите на онлайн магазини задават, преди да станат клиенти Онлайн-продажбите на стоки и услуги се развиват с бурни темпове. Но повечето електронни магазини, над които работят професионалисти, рядко имат конверсия* на посетители в продажби над 5%. Сравнимо с офлайн търго
Facebook все още доминира във всички бизнес сектори Дали Facebook е "непобедим"? Така изглежда днес. Мрежата генерира повече трафик от Google и предоставя по-добри възможности за реклама от който и да е друг канал. Да не забравяме и че събира на едно място над 1,5 милиард
25 цитата за маркетингово вдъхновение Всеки професионалист в маркетинга познава онази тръпка на божествено докосване, когато му хрумнат нови идеи. Това е начинът, по който той си доказва, че е талантлив, способен, важен за компанията. Така той експериментира
Как да подобрим ангажираността си във facebook в 22 стъпки Когато градим определен имидж в социалната мрежа или просто искаме да сме добре информирани и да виждаме всяко важно за нас съдържание, трябва да се погрижим за нивото ни на ангажираност. Робърт Скобъл, американски блогър
Какво ново може да очакваме от Facebook? Facebook постоянно работи по развиване на услугата, като тества и внедрява различни функции, които да подобрят потребителското изживяване в социалната мрежа. Представяме ви някои промени, които се очаква съвсем скоро да с
Фундаменталните въпроси, които определят марката Всеки собственик на малък бизнес, който не е маркетинг експерт, трябва да знае, че без маркетинг не може! И има някои фундаментални въпроси, които са определящи за марката. Ако можете да си отговорите на тях и да я ф
Facebook въведе нови бутони за събития Често ли маркирате с "Mоже би" събития, които бихте посетили, но не сте напълно сигурни? Не се притеснявайте, това е типично за много фейсбук потребители. Затова от социалната мрежа решиха да сложат бутон "Заинтересован"
Вдъхновени от социалните мрежи костюми за Хелоуин Празникът Хелоуин наближава и ако все още не сте измислили как да се преоблечете, тези идеи, вдъхновени от социалните мрежи, може да ви помогнат. Така или иначе прекарваме огромна част от времето си онлайн, защо да
6 практики за сплотяване на виртуалните екипи Съвременният бизнес непрекъснато се променя. Благодарение на дигиталните технологии работата между международни екипи от специалисти става все по-лесна и достъпна. Виртуалните екипи могат да работят само на
Не убеждавайте клиента, променете го Повечето компании като че ли не оценяват колко е сложно да се промени човешкото поведение. Затова и повечето рекламни и маркетингови кампании са основани предимно на следната идея: ако привлечем вниманието на клиента
9 често срещани грешки при рекламиране в социалните мрежи "Без интернет днес няма бизнес!" е новото златно правило в дигиталния маркетинг. Повечето предприемачи не си позволяват лукса да пренебрегват това и активно рекламират своите стоки и услуги в социалните мрежи. Н
10-те най-силни думи в рекламата Колкото и да се променят обликът и стратегическите подходи в рекламирането, някои правила в него си остават вечни и задължителни. Например, присъствието на определени думи в рекламното съобщение. Представители на катедра
4 начинa да защитите идеята си Всеки маркетолог се е сблъсквал с тази ситуация - пред мениджъри и клиенти се налага яростно да защитава идеята си, за да успее да спечели финансиране. Умението да убеждаваме колегите и клиентите си в стойностт
BeShared предлага безплатна реклама във Facebook За няколко години Facebook успя да промени драстично рекламния пазар, а най-хубавото е, че го направи в услуга на бизнеса. Най-голямата социална мрежа се наложи като един от основните и ефективни рекламни канали не само в
Как да изградим завидна мрежа от контакти Всички казват, че в света на бизнеса контактите са всичко. От намирането на работа до привличането на клиенти и бизнес партньори, мрежата е ключът към успеха. Въпреки че мнозина знаят колко важно е да създават конта
Държавите с най-скъпи национални брандове Държавата като бранд – има и такава класация и то, редовно поддържана от британската компания Brand Finance. За пореден път, начело в огласения преди седмица актуален рейтинг, начело е САЩ. На втора позиция е К
13 брилянтни маркетингови трика Обикновено най-известните марки са станали такива с някакъв малък, но много хитър трик, който е превърнал продукта им в еталон, а използването му – във въпрос на престиж. Представяме ви няколко наистина брилянтни примера.
Facebook тества нови функции за рекламодатели Facebook започва да тества нови възможности за представяне на продукти и услуги за компании и рекламодатели, съобщи TechCrunch. Новите функции включват канал за търсене на продукти. Специални оферти и продукти ще се пока
6 причини да изберете аутсорсинг за своя маркетинг в социалните медии Предприемачи, които успешно са изградили и управляват своя бизнес, биха приели идеята да изберат аутсорсинг за своя маркетинг в социалните мрежи скептично и с недоверие. Все пак те са хората, които най-добре познават
Отличителните черти на модерния маркетолог Някогашните маркетолози, които работеха само за популяризиране на компаниите, се развиха до съвременни посланици на бранда с нов шеф: потребителите. Контролът върху днешните рекламни кампании е в ръцете на клиентите и хо
Интересни факти за Facebook, които може би не знаете Най-голямата социална мрежа в света безспорно е оказала голямо влияние върху живота ни през последните години. Към днешна дата потребителите наброяват над 1,4 милиарда души - това е и една от основните причини Facebook да
Facebook заменя идеята за бутона "Не харесвам" с "Реакции" Facebook ще разшири възможностите на бутона "Like" ("Харесвам") като добави към него емотикони за изразяване на различни емоции спрямо публикувани постове в социалните мрежи. Обединени под общото име "Реакции", те ще з
5 въпроса, които посетителите на онлайн магазини задават, преди да станат клиенти Онлайн-продажбите на стоки и услуги се развиват с бурни темпове. Но, повечето електронни магазини, над които работят професионалисти, рядко имат конверсия* на посетители в продажби над 5%. Сравнимо с офлайн търгов
Аз гледам рекламата и рекламата ме гледа Някои смятат, че най-голямата тема в маркетинга в момента е софтуерът за блокиране на банерите в интернет и неговото въздействие върху националните пазари. Но има и нещо друго, отбелязва американското списание Quartz
Как да рекламираме успешно във Facebook Един от най-важните критерии, с който се измерва успехът на една реклама в дигиталния маркетинг, са т.нар. конверсии (коефициентът, който показва колко от посетителите на даден сайт реално извършват желаното от рекла
3 техники за увеличаване на творческия потенциал Балдер Онархейм е съосновател на Копенхагенския институт за неврокриейтив (CINC). Той вярва, че да имат творчески потенциал е много ценно и решаващо не само за професионалистите, които работят в областта на рекламата, худ
Как да създаваме доверие чрез езика на тялото Едно нещо е нужно, за да се разбираме помежду си и да успеем: доверието. То е неотменима съставка от успеха на всяка продажба на търговец или презентация на маркетолог. В бизнеса се опитваме да накараме хората да н