Фейсбук предлага нов начин за привличане на фенове Колкото повече фенове има една фейсбук страница, толкова повече хора виждат нейното съдържание. Но това става единствено, ако феновете на страницата са „качествени“, т.е. интересуват се от марката и взаимодействат със съд
Фейсбук информира потребителите за събития на техните любими страници Когато фейсбук потребителите не взаимодействат със страница, която са харесали, спират да виждат нейните публикации. Това е сериозен проблем за маркетинг специалистите и администраторите на страници. Фейсбук обаче е намер
Новото поколение продуктова реклама във Facebook Социалната мрежа многократко доказа, че е най-доброто място за реклама, тъй като предоставя възможност за отлично таргетиране на най-ниски цени в сравнение с традиционните рекламни канали. Наред с това бизнесите имат възм
Facebook Pages Manager ще се сдобие с единна входяща кутия за профили във Facebook, Messenger и Instagram Facebook ще помогне за подобряването на комуникацията между бизнеса и потребителите с въвеждане на единна входяща кутия за Facebook, Instagram и Messenger. От компанията поясниха, че осъзнават колко много време прекарват
Facebook Pages Manager ще се сдобие с единна входяща кутия за профили във Facebook, Messenger и Instagram Facebook ще помогне за подобряването на комуникацията между бизнеса и потребителите с въвеждане на единна входяща кутия за Facebook, Instagram и Messenger. От компанията поясниха, че осъзнават колко много време прекарват
Обмисляте кариера в рекламния бранш? Вие сте на финала на висшето си образование и смятате да опитате в рекламния бранш? Планирате да смените професията и да се насочите към рекламата? Има някои неща, които с които трябва да сте наясно предварително. Първи
Фейсбук тества опция за публикуване на обяви за работа През последните седмици стана ясно, че социалната мрежа Фейсбук тества нова функция за публикуване на обяви за работни места. Опцията се нарича “Jobs” и е част от полето “Manage Tabs” в страници
Как Pokemon Go променя света Жена върви по улицата, спира и трескаво отстъпва. Тя стиска смартфона пред себе си, яростно удряйки по екрана. Изведнъж вдясно от нея се появява още някой, който изпълнява същия странен танц на координация между краката,
Защо хората спират да харесват марки в социалните медии? Някога питали ли сте се защо някои хора спират да следят или харесват някои марки във фейсбук? Fractl и Buzzstream са провели изследване сред 900 потребители в социалните медии, за да открият отговора. 21 % от
Фейсбук ще премахва харесвания на страници от неактивни акаунти Социалната мрежа се опитва отново да предостави на бизнеса актуална и надеждна информация за феновете на страниците, затова въвежда нова промяна в начина, по който се отчитат харесванията на страницата. За целта от 1
4 тактики за справяне с тролове в социалните мрежи Справянето с негативни коментари в социалните медии може да бъде понякога доста досадно и трудно, особено в случаите, които си имаме работа с тролове. Въпреки това навременната и адекватна реакция на подобни коментари е о
Ключови елементи, които ще определят успеха на маркетинговите стратегии в социалните медии през 2015 година Всяка нова година носи подобрения, нови предизвикателства и възможности, които ни помагат да подобрим работата си и резултатите, които постигаме. През 2014 година станахме свидетели на редица промени в сферата на социални
Да се научим да ''слушаме'' в социалната мрежа Създаването на качествено съдържание е съществена част от фейсбук маркетинга, но някои администратори на страници се ограничават дотам и забравят още нещо много съществено – обратната връзка на феновете. В качеството си
Как да накараме феновете да прекарват повече време във фейсбук страницата ни? Фейсбук маркетингът не е просто публикуване на рекламни и промоционални оферти, а нещо много по-сложно и целенасочено. Той е създаване на трайна емоционална връзка с целевата аудитория, комуникация и задоволяване на нейни
3-те функции на Facebook публикациите Публикациите в официалната Facebook страница на организация или бранд не са нещо самоцелно, а трябва да изпълняват конкретни функции. Тези функции произтичат от потребителите в социалната мрежа, за да служат на техните ин
Facebook намалява обхвата на промоционалните постове от януари 2015 Фейсбук потребителите прекарват основно своето време в социалната мрежа, преглеждайки своя News Feed. От информацията, която ежедневно ги залива в него, те се интересуват предимно от статусите на своите приятели и от инфо
10 грешки, които могат да намалят ангажираността на феновете във Facebook страницата на вашия бранд Представяме ви 10 от най-често срещаните грешки, които засягат Facebook ангажираността. Писане на прекалено дълги копита Нюз фийда във Facebook е препълнен с всякакви публикации, затова правете постовете кратки с креати
6 начина да получите най-доброто от своя Social Media Marketing Specialist Работата с агенция за фейсбук маркетинг е винаги предизвикателна и носи позитиви за двете страни, стига да е добре организирана и оптимизирана. Специалистите в агенцията работят с установени правила, които спазват стрикт
Какво ТРЯБВА и какво НЕ ТРЯБВА да правите, когато използвате Facebook за своя бизнес Правете това! Следвайте правилото 80/20. Осигурете микс от продуктови и забавни публикации в страницата на вашия бизнес. 80% от постовете е добре да бъдат забавни (но пак свързани с вашата индустрия или аудитория). 20%
Facebook – таргетиране като никое друго! Филтрите на фейсбук са изключително прецизни и позволяват микротаргетиране на аудиторията по редица признаци и то на цени, далеч по-добри от тези, които се предлагат от традиционните рекламни канали. Най-общо можете да та
10 трика за стимулиране на креативността Работата в света на дигиталния маркетинг е свързана с много творческо мислене, но дори и нашите креативни умове се нуждаят понякога от стимулиране. Затова сме събрали 10 от най-полезните и ефективни трика за подсилване на
Съдържанието е Цар В дигиталния свят, където масово се е преселило вниманието на потребителите, съдържанието е факторът, който определя успеха на една марка. Уеб страница, блог, социални медии – мощни комуникационни канали, които помагат на
За спасението на света или защо говорим за Facebook във ВУЗ-овете. Предисторията Наскоро BeShared проведе серия от лекции на тема Facebook маркетинг и бранд мениджмънт в няколко столични университета. Срещнахме се със студенти изучаващи именно тези специалности (без частта за Face
Какво се крие зад спада в Organic Reach на Facebook публикациите? Органичният обхват (Organic Page Reach) на публикациите във Facebook продължава да намалява стремглаво от Октомври 2013 г. Обяснението на социалната мрежа е съвсем ясно и обусловено: „Тъй като съдържанието в News Feed се
7-те заповеди на Facebook маркетинга! Не харесвайте публикациите от името на страницата! Фактът, че сте публикували или одобрили публикуването на пост във вашата фирмена страница, означава че вие я харесвате. Натискайки бутона „Харесвам“ не постигате абсо
10 причини защо да рекламирате във Facebook В този материал са посочени 10 причини, показващи силата на facebook маркетинга, така че смело да вземете решение за присъствие на бизнеса ви в социалната мрежа, а за тези, които вече рекламират там – защо е хубаво да уве
Социалните мрежи стават все по-силен и предпочитан канал за рекламиране. Социалните мрежи стават все по-силен и предпочитан канал за рекламиране. Рекламните приходи от социалните мрежи се очакват да нараснат до 11 млрд. долара годишно през 2017 г. от 4,7 млрд. долара през миналата година, пока
Приложение ни пази от сблъсък, докато пишем SMS-и в движение Ново приложение, предназначено за най-запалените фенове на SMS-ите, разработиха учени от университета в Манитоба, Канада. Според различни изследвания, все повече потребители използват преносимите си електронни устройства,
FACEBOOK ПРЕД НОВА СДЕЛКА Най-голямата социална мрежа Facebook е пред нова сделка! Собственикът преговоря за купуването от страна на Facebook на популярната в областта на GPS ориентирането компания - Waze. Очаква се сделката да се финализира до дн