5 въпроса, които посетителите на онлайн магазини задават, преди да станат клиенти Онлайн-продажбите на стоки и услуги се развиват с бурни темпове. Но, повечето електронни магазини, над които работят професионалисти, рядко имат конверсия* на посетители в продажби над 5%. Сравнимо с офлайн търгов
Аз гледам рекламата и рекламата ме гледа Някои смятат, че най-голямата тема в маркетинга в момента е софтуерът за блокиране на банерите в интернет и неговото въздействие върху националните пазари. Но има и нещо друго, отбелязва американското списание Quartz
Как да рекламираме успешно във Facebook Един от най-важните критерии, с който се измерва успехът на една реклама в дигиталния маркетинг, са т.нар. конверсии (коефициентът, който показва колко от посетителите на даден сайт реално извършват желаното от рекла
3 техники за увеличаване на творческия потенциал Балдер Онархейм е съосновател на Копенхагенския институт за неврокриейтив (CINC). Той вярва, че да имат творчески потенциал е много ценно и решаващо не само за професионалистите, които работят в областта на рекламата, худ
Как да създаваме доверие чрез езика на тялото Едно нещо е нужно, за да се разбираме помежду си и да успеем: доверието. То е неотменима съставка от успеха на всяка продажба на търговец или презентация на маркетолог. В бизнеса се опитваме да накараме хората да н
Марките, които се превърнаха в нарицателни Да се стремиш да се превърнеш в символ на търговска категория и после цял живот да се бориш с това – такова е проклятието на марките, които се превръщат в нарицателни. Преходът на наименованието на търговската марка в
Как се създава вирусна история в мрежата Споменаването на марката в интернет има директна връзка с приходите на компанията, твърдят експерти. То създава по-висока разпознаваемост и популяризира бизнеса сред хората. Работи особено ефективно, когато идва споделено
Какво ново в дигиталния маркетинг през есента В началото на есента маркетолозите по света започват да планират участия в конференции. Мнозина сред тях се замислят да разширят спектъра на присъствие на марките, които управляват в медиите и се оглеждат за още меди
Марк Зукърбърг показа новия главен офис на Facebook Преди броени дни основателят и изпълнителен директор на Facebook Марк Зукърбърг за първи път публикува видео от новия главен офис на най-голямата онлайн социална мрежа в света, намиращ се в град Менлоу Парк, Калифорния.
Facebook работи по въвеждането на бутон Dislike След дълги дебати по темата, Facebook най-сетне обяви, че работи по създаването на бутон, чрез който потребителите ще могат да изразят неодобрението си по отношение на дадена публикация. Основателят и изпълнителен директ
Facebook улеснява продажбите в социaлната мрежа чрез две нови секции Социалната мрежа ще улесни фирмите да предлагат продукти на потребителите директно от своите фейсбук страници благодарение на две нови секции – Shopping и Services. Това съобщиха от компанията на пресконференция в Калифор
Facebook ще ни показва видеа, които искаме да гледаме Видеото е определено нов инструмент в социалната мрежа, който позволява на марките да взаимодействат повече със своите фенове. Заради това Facebook се бори ожесточено да съблазни и откаже марките от YouTube. За целта обно
Facebook започва да поддържа анимирани GIF изображения Социалната мрежа ще направи новинарския ни поток още по-анимиран, след като реши да започне да поддържа GIF изображения. Това означава, че фейсбук потребителите ще могат да споделят на стените си анимирани GIF изображения
6 начина за промотиране на събития в социалните мрежи Социалните мрежи са мощен инструмент за промотиране на събития и привличане на посетители. Без значение какво е събитието (музикално шоу, бизнес семинар, образователен форум, спортно мероприятие) използването на правилния
Фейсбук предлага нов начин за привличане на фенове Колкото повече фенове има една фейсбук страница, толкова повече хора виждат нейното съдържание. Но това става единствено, ако феновете на страницата са „качествени“, т.е. интересуват се от марката и взаимодействат със съд
Фейсбук информира потребителите за събития на техните любими страници Когато фейсбук потребителите не взаимодействат със страница, която са харесали, спират да виждат нейните публикации. Това е сериозен проблем за маркетинг специалистите и администраторите на страници. Фейсбук обаче е намер
Новото поколение продуктова реклама във Facebook Социалната мрежа многократко доказа, че е най-доброто място за реклама, тъй като предоставя възможност за отлично таргетиране на най-ниски цени в сравнение с традиционните рекламни канали. Наред с това бизнесите имат възм
Facebook Pages Manager ще се сдобие с единна входяща кутия за профили във Facebook, Messenger и Instagram Facebook ще помогне за подобряването на комуникацията между бизнеса и потребителите с въвеждане на единна входяща кутия за Facebook, Instagram и Messenger. От компанията поясниха, че осъзнават колко много време прекарват
Facebook Pages Manager ще се сдобие с единна входяща кутия за профили във Facebook, Messenger и Instagram Facebook ще помогне за подобряването на комуникацията между бизнеса и потребителите с въвеждане на единна входяща кутия за Facebook, Instagram и Messenger. От компанията поясниха, че осъзнават колко много време прекарват
Обмисляте кариера в рекламния бранш? Вие сте на финала на висшето си образование и смятате да опитате в рекламния бранш? Планирате да смените професията и да се насочите към рекламата? Има някои неща, които с които трябва да сте наясно предварително. Първи
Фейсбук тества опция за публикуване на обяви за работа През последните седмици стана ясно, че социалната мрежа Фейсбук тества нова функция за публикуване на обяви за работни места. Опцията се нарича “Jobs” и е част от полето “Manage Tabs” в страници
Как Pokemon Go променя света Жена върви по улицата, спира и трескаво отстъпва. Тя стиска смартфона пред себе си, яростно удряйки по екрана. Изведнъж вдясно от нея се появява още някой, който изпълнява същия странен танц на координация между краката,
Защо хората спират да харесват марки в социалните медии? Някога питали ли сте се защо някои хора спират да следят или харесват някои марки във фейсбук? Fractl и Buzzstream са провели изследване сред 900 потребители в социалните медии, за да открият отговора. 21 % от
Фейсбук ще премахва харесвания на страници от неактивни акаунти Социалната мрежа се опитва отново да предостави на бизнеса актуална и надеждна информация за феновете на страниците, затова въвежда нова промяна в начина, по който се отчитат харесванията на страницата. За целта от 1
4 тактики за справяне с тролове в социалните мрежи Справянето с негативни коментари в социалните медии може да бъде понякога доста досадно и трудно, особено в случаите, които си имаме работа с тролове. Въпреки това навременната и адекватна реакция на подобни коментари е о
Ключови елементи, които ще определят успеха на маркетинговите стратегии в социалните медии през 2015 година Всяка нова година носи подобрения, нови предизвикателства и възможности, които ни помагат да подобрим работата си и резултатите, които постигаме. През 2014 година станахме свидетели на редица промени в сферата на социални
Да се научим да ''слушаме'' в социалната мрежа Създаването на качествено съдържание е съществена част от фейсбук маркетинга, но някои администратори на страници се ограничават дотам и забравят още нещо много съществено – обратната връзка на феновете. В качеството си
Как да накараме феновете да прекарват повече време във фейсбук страницата ни? Фейсбук маркетингът не е просто публикуване на рекламни и промоционални оферти, а нещо много по-сложно и целенасочено. Той е създаване на трайна емоционална връзка с целевата аудитория, комуникация и задоволяване на нейни
3-те функции на Facebook публикациите Публикациите в официалната Facebook страница на организация или бранд не са нещо самоцелно, а трябва да изпълняват конкретни функции. Тези функции произтичат от потребителите в социалната мрежа, за да служат на техните ин