През 2023 се случиха много промени със социалната мрежа Facebook, както и в момента продължават да обновяват основни функционалности. Ние от дигитална агенция Beshared ще Ви запознаем с повечето значими промени.
Facebook Reels е най-бързо развиващият се формат на съдържание и те се превърнаха в основен акцент, като се задълбочи войната в представянето на видео съдържание, който доминира в и другите социални платформи. Можете да намерите Facebook Reels във Feed, Groups и Watch. Когато гледате Reels , можете да следвате създателя директно от видеоклипа, да го харесате, коментирате или да го споделите с приятели. Още функционалности и възможности може да откриете в официалният сайт на Meta.
Нови инструменти за подпомагане на груповите администратори да защитават, управляват и развиват своите Facebook групи Нови начини за ангажиране Reels in Groups ви позволяват да изразите гласа си във вашите общности чрез креативни и завладяващи видеоклипове. С Reels вече в Groups членовете на общността могат да споделят информация, да разказват истории и да се свързват на по-дълбоко ниво Възможност за увеличаване на групите с Relevant Audiences Тези нови инструменти ще помогнат на администраторите, които искат да развият своите общности, като достигнат до подходящите хора - добавени са QR кодове и опцията администраторите да изпращат покани по имейл
По-лесни начини за създаване на реклами във Facebook и Instagram, които започват чат в WhatsApp
Разширяване на инструментите за генериране на потенциални клиенти и привличане на клиенти
Отново е възстановена възможността за разпределение на данните от всяка една кампания по пол, възраст, местоположения и т.н .От доста време се виждаха единствено общи данни за кампанията за всичко, случващо се извън Meta приложенията. От доста време се виждаха единствено общи данни за кампанията за всичко, случващо се извън Meta приложенията.
Рекламите за обаждания позволяват на рекламодателите да се свързват с клиенти в реално време, като включват бутон Обадете се сега в рекламите си. За да стимулираме повече стойност за бизнеса, използвайки реклами за обаждания. Официално са обявени: Call Ads in Sales Objective 60s call in Lead Gen, Traffic, and Sales objectives Pre-call business feature in Ads Manager In-app calling:
С мисията да даде на хората силата да изграждат общност, Meta е в уникална позиция да подкрепи B2B търговците в днешния свят, които се стремят да изградят значими връзки между хората и бизнеса. С повече от 200 милиона фирми и 2,9 милиарда 1 души, които използват нашите приложения ежедневно, Meta е дестинация за B2B търговци, които искат да стимулират ангажираността между бизнеса и да установят връзка с клиентите си. Сега, когато създавате кампания, имате достъп до следните опции за насочване, за да помогнете за постигане на значими резултати: IT decision-makers: Business decision-maker titles and interests Business decision-makers New active business
Рекламодателите ще имат способността да разкажат история чрез показване на предимства, изображения на продукти, препоръки и др.
Кандидатствайте за работа в BeShared!
Изпратете своето запитване, коментар или препоръка и ние ще се свържем с Вас в рамките на 24 часа.
Вашето мнение е важно за нас.