Новият Opel MOKKA X вече е тук. Солиден отвън, елегантен отвътре, разполагащ с множество технологии типични за премиум класа. Това се загатва в рекламата на обновения SUV, която се очаква да се завърти по телевизионните екрани до дни. В нея отново участва футболният треньор и посланик на марката Opel, Юрген Клоп. Освен него се включват звезди като Бетина Цимерман, Каи Висингер и Кен Дюкен. „Новата MOKKA X е истински символ на успеха. В новата кампания ние показваме как MOKKA X съчетава премиум технологични решения с абсолютно удоволствие от шофирането – последното като резултат и от интелигентното задвижване на четирите колела, отличната комуникационна свързаност, благодарение на Apple CarPlay и Opel OnStar, както и иновативните LED предни светлини”. отбелязва шефът на маркетинга на Opel, Тина Мюлер. Маркетинговият отдел на Opel ще използва така наречената „360-градусова” маркетингова кампания, за да популяризира новата MOKKA. Германската компания ще атакува почти всички канали за реклама – телевизия, онлайн пространство, външна и принт реклама. Кампанията за новата MOKKA X е създадена под ръководството на агенция Scholz & Friends от Хамбург.
Източник:сп.Мениджър
Кандидатствайте за работа в BeShared!
Изпратете своето запитване, коментар или препоръка и ние ще се свържем с Вас в рамките на 24 часа.
Вашето мнение е важно за нас.