Най-честите маркетинг грешки на предприемачите Мнозина от предприемачите, стартирали свой малък бизнес, или от управителите на малки фирми на пазара, не разполагат с бюджет за маркетинг и пари за консултации как чрез кампании и пиар да разширят потребителска
20 навика за стимулиране на творчеството Всеки, който е зает в сферата на рекламата, използва творчество в своята работа. Някои имат късмета да са надарени с неизчерпаеми количества от него, други понякога изпадат в моменти на "творческа дупка", което е нап
5 съвета за успешен онлайн магазин От какво се нуждае онлайн магазинът, за да привлича нови клиенти и да кара настоящите да се връщат отново и отново? Това се пита всеки собственик на такъв магазин без значение от характера на бизнеса. Дали ще продавате др
Google намали значително лошите реклами Над 1000 души работят в Google за отстраняването от нейното интернет пространството на лоши реклами с измамни схеми, които посочват лъжливи обещания или подвеждат аудиторията по други начини. През 2015 г. премахнатит
Какви са нуждите на съвременния клиент Търсите ли нови начини да задвижите бизнеса си чрез маркетинг през 2016 г.? Опитайте да разберете по-добре модерния клиент и интереса му към продуктите и услугите ви. Всеки клиент изпитва четири вида базис
Как да реагираме на негативни коментари в мрежата Как да реагираме, ако потребител в социалната мрежа атакува публикация на компанията ни или нечия лична позиция? На този важен за маркетинга и пиара, а и за всеки човек с онлайн идентичност въпрос пред
Популярността на Фейсбук рекламите расте През 2016 г. Facebook все още е водещата социална медия сред рекламодателите за промотиране на продукти и марки. С цел да генерира приходи, компанията намали органичния обхват на публикациите, за да насърчи рекламодателит
Звездите, от които печели най-много рекламата Присъствието на знаменитости в рекламата винаги е било попадение в десетката за привличането на вниманието на публиката към съответната марка, особено на най-младата публика - поколението Z. С възхода на Facebook и I
10 съвета за страхотен работен ден Искате ли всеки работен ден да минава гладко и приятно? Не е толкова трудно, колкото си мислите. Предлагаме ви 10 съвета, споделени от Джофри Джеймс за Inc.com и гарантиращи дни, които не само са прият
Лоши навици, от които трябва да се освободите за по-продуктивна година Да получим възможно най-добри резултати от всеки един работен ден е по-постижима цел, в случай че не саботираме самите себе си с лоши навици. Кои например? Американският сайт Business Insider изброява 12 в
Най-важните изводи за маркетинга след CES 2016 Над 150 000 души посетиха тазгодишното издание на Международното изложение за потребителска електроника (CES) в Лас Вегас. На събитието малки и големи фирми представиха прототипи на най-новите технологии и устройства, с к
Правила за ефективно представяне на бизнес идеи от Facebook Кой е най-работещият начин да се организират срещи за обсъждане на творчески идеи и иновативни концепции за продукти с цел развитие на бизнеса? По този въпрос разсъждава Танър Кристенсен - продуктов дизайнер на Faceb
7 прогнози за бъдещето на медиите Медийните съобщения са навсякъде. Мобилният интернет надвива използването на десктоп компютрите. Търсенето на медийни продукти и съдържание по заявка (on-demand) променя традиционното еднопосочно спускане на програма от т
10 съвета за творческо писане от Дейвид Огилви Рекламната легенда Дейвид Огилви остава един от най-мъдрите съветници на рекламисти, пиари и маркетолози. Наричат го "бащата на меките продажби в рекламата". Книгата му "Confessions of an Advertising Man" съдър
Facebook тества нов формат на новините за мобилни устройства Facebook се стреми да се превърне в най-добрия вестник в света. Още едно доказателство за това е тестването на тематични ленти с новини. Все повече и повече онлайн потребители се обръщат към Facebook, за да следят новинит
Поколението Алфа е новото понятие в маркетинга Стратезите в областта на търговията на дребно и финансистите отдавна се опитват да достигнат чрез маркетинг до поколението Z - най-младата аудитория от тийнейджъри, родени след края на 90-те години и 2000 г. Тези младежи
Защо да изберем маркетинг агенция, която да се грижи за имиджа ни онлайн Много малки, средни, дори и големи компании често си задават този въпрос, когато дойде време да планират и реализират маркетинговата си стратегия. Истината е, че доста от тях избират да го правят сами, разчитайки на собст
Как да използваме работата, за да развием интелекта си Разбира се, на теория би трябвало да научаваме по нещо ново с всеки изминал работен ден. Определени кариери обаче в дългосрочен план са по-полезни за мозъка от други. Скорошна публикация в Wall Street Journal ра
8 клиширани думи в рекламата „В последните две години прочетох стотици търговски съобщения и видях десетки презентации с предложения за продажби. Може би около 90% от тях бяха изпълнени с думи – банални и неефективни. Тези думи наистина изнервят к
Маркетинг съвети за израстване на малкия бизнес За повечето ръководители и собственици на малък бизнес маркетингът е непреодолима концепция. Много често те не знаят откъде да започнат или в каква насока да фокусират усилията си и как да се организират. Същевременно, им
Най-важното в маркетинга е да се предложи решение Хората са атакувани от реклами и съобщения от кампании. Как да направите своя маркетинг достатъчно силен, за да се отличи и да бъде ефективен към целевата ви публика? Това е водещият въпрос пред бизнеса от години. От
Какво показва цветът на логото За някои марки цветът на логото е толкова изпълнен със символика, асоциативен и важен, колкото и самото лого. Много от най-големите компании по света неслучайно избират да украсят името си или продукцията с конкретни
Facebook ще промени политиката си за потребителските имена Политиката на „истинските имена” във Facebook ще претърпи съществени промени, пише Mashable. Не се променя основният действащ досега принцип, че потребителите трябва да присъстват в социалната мрежа с истинските
Какво да НЕ правим на коледното офис парти Настъпи сезонът на служебните коледни празненства. Те могат да бъдат забавни, ако всички пазят добро поведение, или катастрофални, ако прекалено много от присъстващите решат да се отпуснат. За жалост, последното се случва
Фейсбук е най-често използваната социална медия Фейсбук е несъмнено най-голямата социална мрежа, с над 1 млрд. активни потребители. Скорошно проучване на GWI (Global Web Index) показва, че фейсбук е и най-често използваната социална мрежа. Проучването е проведено сред
Жабокът Кърмит и приятели в една от най-харесваните коледни реклами Британската пекарна Warburtons се отличи сред ожесточена конкуренция с тазгодишната си коледна реклама. Тя излъчи едно от най-харесваните видеа до момента и спечели усмивките на Острова и по света със специалното&nbs
Една трета от българските компании развиват дейността си чрез социални медии Почти една трета от предприятията използват различни видове социални медии, за да развиват дейността си и да разширяват своето интернет присъствие. Най-популярни са социалните мрежи (Facebook, LinkedIn, Google+ и др.), в
Изненадайте клиента, надхвърлете очакванията му Ако са в затруднено парчино положение, клиентите стават по-взискателни. Имат малко пари за харчене, искат максимална полза. Ако са добре материално, те също са взискателни. Богатият клиент не винаги харчи безрасъдно, той
Фейсбук етикет или как да комуникираме правилно в социалната мрежа Социалната мрежа въплъщава свободата на словото, на която имаме щастието и привилегията да се радваме през 21 век. Възможността да споделяме своето мнение, да коментираме свободно всичко, което се случва по света и у нас,
Кое е най-доброто разположение на уеб банер Банерът, този класически инструмент за интернет реклама, все още поражда дебати сред маркетинг експертите. "Има ли смисъл от него?", е водещ въпрос. "Разбира се!", могат да отговорят десетки компании, привлекли трафик чр