ИМА ЛИ ЗНАЧЕНИЕ РЕКЛАМАТА ВЪВ FACEBOOK ПРЕЗ 2022Г.? 2022 година е към края си и бизнесът се чуди: все още ли е актуална рекламата във Facebook? Рекламирането в социалните медии може да бъде сложно – и в този непрекъснато променящ се свят трябва да сте на правилните платформи, а не на умиращите. С дра
E-mail маркетинг - съвети за успешни кампании Имейл маркетингът ви помага да се свържете с аудиторията си, за да популяризирате своя бранд и да увеличите продажбите. Можете да правите много неща с имейли, като например да продавате продукти, да споделяте някои новини, да напомня
8 ефективни начина за гарантиране на бизнес успех в електронната търговия Докато физическите магазини постепенно губят господството си, онлайн пазарът е в разцвета си. Все повече и повече марки - малки и големи пренасят бизнеса си в електронната среда и намират опора в този непрекъснато разрастващ се пейзаж. Ако ст
Най-добрият начин за овладяване на алгоритъма в социалните мрежи Ако работите със социални медии, несъмнено сте запознати с терминът „алгоритъм“. Това донякъде е неясен термин, който често се използва, особено, що се отнася до съдържание в социалните медии – но наистина ли знаете какво е алгоритъм и р
Кои са признаците, че имате нужда от рекламна агенция за своя бизнес? Не, няма да ви убеждаваме, че ви трябва дигитална рекламна агенция. Само ще ви помогнем да прецените сами дали се справяте добре с маркетирането на своята дейност в онлайн пространството или допускате грешки, които трябва да се поправят с помощта на специ
Грешките в онлайн рекламата, които ви пречат да привличате клиенти Поддържате профили на своята дейност в социалните мрежи, но нямате успех с привличането на клиенти? Пускате платена реклама към онлайн магазина си, но поръчките са твърде малко? Какво правят другите, за да успяват така бързо, а вие стоите на едно място? С
Къде е най-добре да рекламираме продуктите си през 2021? Миналата година ни поднесе такава изненада, каквато не сме си и представяли дори. Затвори ни в домовете ни, промени бизнеса ни и изобщо поведението на всеки човек по света. А именно поведението на хората определя и как да рекламираме продуктите си. От
Как да увеличим продажбите си чрез социалните мрежи Ако има бизнес, който може да извлече най-много ползи от социалните мрежи, то това несъмнено е онлайн търговията. Като започнем от представяне на продукти пред точната аудитория, удобна комуникация с потенциални клиенти, създаване и запазване на лоялни кл
6 нововъведения на LinkedIn, които ще са ви от полза през 2021 Както се случи с много други социални мрежи през 2020 година и LinkedIn отбеляза значителен ръст на активност на потребителите си основно благодарение на иновациите и видео съдържанието в платформата. В България са отчетени малко над 700 хил. потребители
Какво прави Инстаграм една от най-актуалните в момента социални мрежи Въпреки че все още Facebook и YouTube водят класацията в България за най-предпочитани социални мрежи, Инстаграм ги следва стремглаво по петите и се нарежда на трето място. Facebook остава най-посещавана платформа предимно от жени от всички възрастови груп
Инфлуенсър маркетинг: какво трябва да знаем за работата с инфлуенсъри? Несъмнено промотирането на продукти чрез преживяванията и препоръките на инфлуенсъри, особено сега, когато всички прекарват повече време в социалните мрежи, се превърна в модерно и предпочитано средство за реклама. Но преди да изберем поредния популярен о
10 от най-актуалните тенденции в дигиталния маркетинг, които да следвате през 2021 Събитията през изминалата 2020 година белязаха трайно целия свят. Комуникацията между хората мина на друго ниво, потребностите и пазаруването се промениха, много компании преструктурираха бизнеса си, за да оцелеят и да отговарят на новите изисквания. В мн
Как предварителният одит на онлайн присъствие, който BeShared предлага разшири пазара на бизнеса. Бизнес кейс #2 H1: Онлайн магазинът за козметични продукти, който не подозираше своя потенциал. H2: Или как предварителният одит на онлайн присъствие, който BeShared предлага разшири пазара на бизнеса. Имаме удоволствието да ви представим една но
Да рекламираме ли по време на карантина? От началото на извънредните мерки по повод пандемията от коронавирус хиляди малки и големи фирми търпят финансови загуби, а някои дори преустановиха дейността си. Малцина са бизнесите, които няма да претърпят съществени промени. Всички останали предприеха
Kак предварителният одит на онлайн присъствие, който BeShared предлага, спаси бизнеса. Имаме удоволствието да ви представим една нова рубрика, в която ще ви разказваме за реални бизнес кейсове, които сме имали в нашата дългогодишна практика. Ще споделим какви проблеми сме откривали в маркетинга на наши клиенти и как сме ги решили.
Да флиртуваш с вдигнат палец Услугата на Facebook за запознанства достигна до САЩ, в Европа ще се появи в началото на 2020 г. От днес и необвързаните американци могат да правят романтични запознанства във Facebook, след като социалната мрежа пусна услугата си за онлайн запознанств
Как да използваме социалните мрежи, за да изградим положителен имидж Когато останете недоволни от нечий продукт или услуга, къде е най-вероятно да изразите своето възмущение: пред мениджмънта на бранда или в социалните мрежи? Разбира се, в социалните мрежи е най-лесно да споделите негативните си преживявания, да „нак
Как да преминем от фейсбук реклама към цялостна онлайн рекламна стратегия Ако едно време рекламодателите търсеха кои са най-добрите места за реклама по улиците на града или в печатните медии, то сега рекламата се намира в джоба на потенциалните потребители, т.е. в техните смартфони. Благодарение на мобилните технологии имаме по
BeShared ще обслужва онлайн рекламата на бранда Димитър Маджаров за 3-та поредна година Екипът на BeShared с гордост споделя, че работи по дигиталната рекламна стратегия на една от водещите български компании за хранителни продукти „Димитър Маджаров“. Агенцията се грижи за тяхното цялостно онлайн присъствие чрез криейтив, планира
Софарма трейдинг се довери на дигитална агенция BeShared за 4-та поредна година BeShared, една от най-големите рекламни агенции за дигитален маркетинг и реклама в социалните мрежи, отново поема онлайн рекламата на големи брандове от портфолиото на Софарма трейдинг. Това са марките Jamieson, Skincode и SVR, както и сравнително новият
BeShared отговаря за онлайн рекламата на бранда ASUS за 3-та поредна година Вече над 2 години екипът на дигитална агенция BeShared се грижи за цялостното онлайн присъствие на бранда ASUS на българския пазар чрез криейтив, планиране и управление на рекламата в социалните медии. Задачата на агенцията е да създаде успешна маркетинго
Facebook премахва възможността за спонсориране на 17 вида публикации От 15-ти септември, брандовете вече няма да могат да преобразуват в реклами публикации като смяната на снимките на профила и препоръките за дадени места във фейсбук. Facebook ограничава видовете органични постове, които Страниците ще могат да рекла
Facebook стартира абонаменти за новините Социалният медиен гигант ще пусне платена версия на функцията Instant Articles по-късно тази година. Facebook съобщи, че се очаква да стартира новинарска платформа, базирана на абонамент. Медийният партньор на Facebook Кембъл Браун обяви плановете н
Facebook въвежда реклами в Messenger след изчерпване на пространството в News Feed От компанията съобщават, че ще започнат да въвеждат повече реклами за потребителите. Ще има възможност за реклами в платформата за чат - Messenger, която потребителите на Facebook трябва само да я имат инсталирана, за да могат да стартират рекламите.
8 важни причини защо вашият бизнес трябва да използва видео маркетинг 1. Видеото увеличава реализациите и продажбите Първо и най-важно- видеата могат да ви изкарат сериозни пари. Добавянето на продуктово видео на целевата Ви страница, може да увеличи популярността с 80%. Видеото може да доведе и до директни продажби. Про
Проект „Заедно в Интернет“ BG05M9OP001-1.003-2256-C01 Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 - 2020, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз. фирма «Би Шеърд» ОО
Нейтив видеото на фейсбук тотално доминира над другите платформи Мина известно време, откакто фейсбук стартира публикуването на собствени видеа. Форматът печели доверието на потребители и компании, които все повече и повече включват видео съдържанието в своите стратегии. И това е така, защото клиповете са много и
Три книги за социалните мрежи, които трябва да прочетете този март Социалните мрежи се превърнаха в едни от най-големите източници на развлечение. Прекарваме голяма част от свободното си време да натискаме бутона за новини във фейсбук, за да полюбопитстваме какво правят нашите „приятели“ и да следим профилите
7 начина компанията ви да се възползва от новата функция в Instagram Миналата седмица Instagram въведе новата функция "carousel", чрез която потребителите ще могат да избират до 10 снимки или видеоклипове (или комбинация от двете) в един пост, които да се прелистват. Тази нова функция е налична само от н
Facebook Pages Manager ще се сдобие с единна входяща кутия за профили във Facebook, Messenger и Instagram Facebook ще помогне за подобряването на комуникацията между бизнеса и потребителите с въвеждане на единна входяща кутия за Facebook, Instagram и Messenger. От компанията поясниха, че осъзнават колко много време прекарват компаниите в управление на своето